اخبار سیاسی

رئیس سابق اکتیویژن بلیزارد خواستار خرید تیک تاک است

بابی کوتیک، رئیس سابق اکتیویژن بلیزارد، ظاهراً تمایل خود را برای خرید پلتفرم رسانه اجتماعی تیک تاک ابراز نموده است.

2 فروردین 1403

هنرمندان صنایع دستی برای دریافت کد شناسه اختصاصی اقدام کنند

مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع دستی گفت: صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای جلوگیری از تضییع حقوق و بهره مندی از معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای دریافت کد شناسه اختصاصی اقدام کنند.

14 اسفند 1402

پیرترین کارگردانان در قید حیات سینما؛ از کلینت ایستوود تا راجر کورمن

هشت سال از زمانی که برای اولین بار فهرستی از پیرترین کارگردانان تاریخ سینما تهیه شد میگذرد. متأسفانه، هیچ یک از آن ترکیب زنده نمانده است، و ابراهیم گلستان، چهره شاخص موج نوی ایرانی، آخرین نفری بود که در سن 100 سالگی در ماه اوت 2023 از میان ما رفت. بنابراین...

24 بهمن 1402

سوءبرداشت هایی که از جشن سده شده است

مسئول تدوین و تهیه پرونده جهانی جشن سده در سالروز برگزاری این آیین جهانی، آن را تفسیر کرد و درباره تهدیدها، سوءبرداشت ها و اقداماتی که باید برای پاسدارای آن انجام گردد، سخن گفت.

13 بهمن 1402

بازدید از پارک کروکودیل دبی، یک تجربه شگفت انگیز

پارک کروکودیل از جاذبه های بسیار تماشای شهر دبی است که در کنار پارک خوش چشم انداز مشرف قرار گرفته است. این پارک مجموعه ای متنوع از خزندگان باستانی را به نمایش می گذارد. گردشگران در این پارک از تماشا تمساح های باشکوه شگفت زده می شوند و در خصوص زیست شناسی،...

28 دی 1402

شرح رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعلیق پروازهای حج عمره

ایسنا/ این خبر پیرامون شرح رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعلیق پروازهای حج عمره برای شما نگارش گشت.

13 دی 1402

بلیت پروازهای خارجی گران تر می گردد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند از مسافران پروازهای خارجی معادل 10 یورو به ازای هر مسافر به صورت جداگانه دریافت و به حساب مربوط در خزانه داری کل واریز کند.

1 آذر 1402

این مدل از آیفون برای سلامتی مضر است؟

مهر نوشت: وزیر اقتصاد دیجیتال بلژیک از رگولاتورهای مخابراتی می خواهد ریسک های سلامتی احتمالی مرتبط با آیفون 12 را تحلیل و آنالیز نمایند.

24 شهریور 1402

ترویج فرهنگ حفظ مواریث از طریق فعالان فرهنگ و هنر

علاقه مندی فعالان فرهنگ و هنر به حفظ و نگهداری میراث فرهنگی باعث می شود تا آنها با ترویج فرهنگ حفظ و حمایت از این منابع بزرگ، در آینده فرهنگی و مالی کشور تاثیرگذار باشند.

11 شهریور 1402

تعرفه نو واردات خودرو کاهش می یابد

تعرفه تازه واردات خودرو به بیان سرپرست سازمان توسعه تجارت و مدیر پروژه واردات خودرو کاهش می یابد. مهدی ضیغمی این خبر را در جریان بازدید وزیر صمت از نمایشگاه روایت خدمت بیان کرد.

7 شهریور 1402

افتتاح اولین سینمای دانش آموز در تهران

امروز اولین سینمای مختص بچه ها در مجتمع کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان افتتاح شد. نام این سینما را گذاشته اند سینمای دانش آموزی چرا که وزارت آموزش و پرورش هم یکی از بانبان این طرح است و قرار است بعد از این بیشتر با کانون همکاری داشته باشند.

6 شهریور 1402

ایران آماده نهایی کردن توافق لغو ویزا با روسیه است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک روزنامه روس از آمادگی کامل ایران برای نهایی کردن توافق لغو ویزا اطلاع داد و تاکید نمود که سواحل خلیج فارس مقصد مناسبی برای گردشگران روس در فصل زمستان است.

25 مرداد 1402

ظرفیت کارخانه چوب و کاغذ مازندران جوابگوی احتیاج آموزش و پرورش نیست

رضا مراد صحرائی، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تامین کاغذ کتاب های سال تحصیلی تازه از تولیدات داخلی بیان نمود: همچون سال گذشته با کارخانه چوب و کاغذ مازندران در تامین کاغذ کتاب های درسی تعامل داریم اما ظرفیت این کارخانه به میزان احتیاج آموزش...

21 مرداد 1402

تسهیل اشتغال دانش آموختگان مدیریت فناوری در شرکتهای دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران اظهار کرد: صندوق نوآوری بر اساس وظیفه قانونی خود موظف به حمایت مستقیم از شرکت های دانش بنیان است اما در سال های...

31 خرداد 1402

اولین جلسه کارگروه نظارت بر فعالیت های سافاری و طبیعت گردی تشکیل شد

برگزاری جلسات به صورت ماهیانه و هدفمند با موضوع برطرف موانع و مسائل پیش روی فعالیت حوزه سافاری و طبیعت گردی، ساماندهی خودروهای دودیفرانسیل، باگی و کمپر و کاروان و آموزش کاربران از مصوبات اولین جلسه کارگروه نظارت بر فعالیت های سافاری و طبیعت گردی بود.

26 خرداد 1402

میراث فرهنگی کشور با کمبود نیروی انسانی روبرو است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، میراث فرهنگی کشور با کمبود نیروی انسانی روبرو است.

22 خرداد 1402

معرفی مالک اقامتگاه بومگردی آتشونی به عنوان چهره ملی در بخش تنوع فرهنگی ایران

ایلنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، معرفی مالک اقامتگاه بومگردی آتشونی به عنوان چهره ملی در بخش تنوع فرهنگی ایران صورت پذیرفت.

4 خرداد 1402

این زن کیست که ایلان ماسک برای مدیریت توییتر آورده؟، عکس

دیجیاتو نوشت: خانم لیندا یاکارینو با دهه ها سابق در دنیای رسانه و تبلیغات مدیرعاملی توییتر را برعهده می گیرد.

23 اردیبهشت 1402

تخصیص سهام به جاماندگان چه زمانی انجام خواهد شد؟

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالفت کرده است.

16 اردیبهشت 1402

ال جی اولین شرکت منطبق با مدیریت امنیت نرم افزار متن باز شناخته شد

ال جی الکترونیکس (LG) اخیرا به علت سیستم مدیریت امنیت زنجیره تأمین نرم افزاری خودش و با دریافت گواهینامه ISO/IEC DIS 18974 که استانداردی بین المللی برای سیستم های مدیریت امنیت نرم افزار منبع باز یا متن باز (OSS) محسوب می گردد و به وسیله پروژه اوپن چین بنیاد لینکوس...

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (203)