همه اخبار و مقاله ها

موشک چینی به محل پرتاب رسید

اداره ملی فضایی چین (CNSA) روز آدینه گفت که موشک حامل کاوشگر ماه Change-6 چین به سایت پرتاب فضاپیمای Wenchang در استان Hainan در جنوب چین رسیده است.

29 اسفند 1402

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 باز هم صدرنشین شد (باکس آفیس هفته)

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 (Kung Fu Panda 4) در هفته دوم اکران با فروش 30 میلیون دلاری باز هم صدرنشین جدول فروش شد. این فیلم خانوادگی که چهارمین قسمت یکی از محبوب ترین فرنچایزهای انیمیشنی است، تا این هفته در آمریکای شمالی 107 میلیون دلار و در سطح بین المللی 176 میلیون...

28 اسفند 1402

اکنلو روستایی با قدمت 1000 ساله

روستای اکنلو با قدمتی 1000 ساله از جمله روستاهای زیبای شهرستان کبودراهنگ بوده که در سال 1391 به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان همدان معرفی شده است.

27 اسفند 1402

مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل نوروز امسال هر روز عیدی می گیرند

شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن نوروز 1403، در هر 13 روز عید، به مشترکین سیم کارت های خود روزانه هدیه می دهد.

26 اسفند 1402

تاکسی برقی نو بازار ایران، عکس

فراوری تاکسی برقی چینی به وسیله ایران خودرو شروع شد و ظاهرا ایران خودرو، لونا GRE را کنار دانگ فنگ E70 و فاو بستیون NAT برای حمل ونقل عمومی فراوری می نماید.

25 اسفند 1402

طرح شاتل تاکسی گردشگری ویژه نوروز 1403 اجرا می شود

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پرهام جانفشان گفت: با توجه به خلوتی مرکز در ایام نوروز با یک هماهنگی و همکاری مشترک با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران و منطقه گردشگری...

23 اسفند 1402

ساعت فعالیت موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی در نوروز 1403 و لیالی قدر اعلام شد

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موزه ها، بناهای تاریخی و پایگاه های میراث ملی و جهانی در نوروز 1403، از ساعت 9 تا 18 آماده خدمات دهی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

22 اسفند 1402

با مشارکت در جشنواره پذیرنده ملی از مزایای ویژه آن بهره مند شوید

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این بانک با بیشترین تعداد دارندگان کارت بانکی در کشور و شبکه گسترده پشتیبانی در سطح ملی، سعی دارد در قالب طرح پذیرنده ملی به نیازمندی های متنوع مشتریان خود پاسخ دهد.

21 اسفند 1402

ارائه توضیحاتی درباره هدف برگزاری جشنواره ملی عودنوازی قشم و آینده آن

ایسنا/ براساس اخبار واصله، ارائه توضیحاتی درباره هدف برگزاری جشنواره ملی عودنوازی قشم و آینده آن صورت پذیرفت.

19 اسفند 1402

وقت سفارت ایتالیا چگونه گرفته می گردد

ایتالیا، یکی از مجذوب کننده ترین کشورهای دنیا برای گردشگری و سفرهای تفریحی بوده که مجموعه ای از جاذبه ها، بناهای تاریخی، موزه ها، گالری ها و منابع طبیعی بی نظیر را ارائه می دهد. این کشور در کنار شگفتی های مدرن خود، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل...

19 اسفند 1402

جنگنده همه فن حریف فرانسه، عکس

برخلاف همتای یوروفایتر خود، بالچه های جلو در رافال بسیار به بال دلتا نزدیک تر هستند. داسو می گوید که تحقیقاتش در حوزه مناسبات سیال نشان می دهد که نزدیک تر نگه داشتن بالچه ها به بال، امکان گستره وسیعی از موقعیت های مرکز ثقل را فراهم می کند و امکان حرکات...

17 اسفند 1402

فرش قرمز مازندران زیر پای مسافران نوروزی

2 هفته مانده به عید نوروز، استان مازندارن با فراهم کردن زیر ساخت لازم در این خطه از شمال، برای پذیرایی گسترده از مسافران میلیونی نوروزی از سراسر کشور در ماه مبارک رمضان آماده شد.

16 اسفند 1402

راز باستانی گوجه فرنگی فاش شد

دانشمندان آزمایشگاه کُلد اسپرینگ هاربور تفاوت های ژنتیکی پیچیده در گیاهان گوجه فرنگی و رَشادی گوش موشی را رمزگشایی کردند.

15 اسفند 1402

هنرمندان صنایع دستی برای دریافت کد شناسه اختصاصی اقدام کنند

مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع دستی گفت: صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای جلوگیری از تضییع حقوق و بهره مندی از معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای دریافت کد شناسه اختصاصی اقدام کنند.

14 اسفند 1402

میازاکی: الدن رینگ هنوز یک راز کشف نشده دارد

بازی الدن رینگ (Elden Ring) در سال 2022 میلادی عرضه شد. این بازی توانست توجه منتقدین و گیمرها را به خود جلب کرده و به یکی از بهترین عناوین عرضه شده در این چند سال تبدیل شود. یکی از نکات مثبت بازی الدن رینگ دنیای آن بود. دنیایی که پر از رمز و راز بوده و به حدی گسترده...

12 اسفند 1402

سرانجام تلخ رویای 10 ساله اپل ، تایتان به تاریخ پیوست

اپل بیش از یک دهه است که روی خودروی بدون راننده خود به نام پروژه تایتان کار می نماید. اما اکنون، این غول فناوری رسماً از این پروژه خارج می گردد. طبق گزارش بلومبرگ، اپل برنامه های خودروی الکتریکی خود را برای تمرکز بر هوش مصنوعی مولد متوقف نموده است.

10 اسفند 1402

بازی Final Fantasy 7 Rebirth دومین بازی برتر سری از نظر میانگین نمرات است

بازی Final Fantasy VII Rebirth به زودی در دسترس دارندگان پلی استیشن 5 قرار می گیرد و به نظر می رسد که قرار است آن ها را حسابی خرسند کند.

8 اسفند 1402

در این سیاره های کوچک حیات وجود دارد؟

داده های جمع آوری شده از طریق تلسکوپ فضایی جیمز وب نشان می دهد کهسیارات کوتوله اِریس و ماکی ماکی می توانند از نظر زمین شناسی فعال باشند.

8 اسفند 1402

رنو 5 محبوب ایرانیان دوباره به جهان آمد ، هاچ بک مشهور رنو دست پُر برگشت، عکس

تصاویر رسمی نسخه تولیدی رنو 5 تازه درست قبل از نمایش جهانی آن در نمایشگاه خودروی ژنو در تاریخ 26 فوریه، در تعدادی از کانال های رسانه های اجتماعی لو رفت. این خودروی دوباره متولد شده حرف های زیادی برای گفتن دارد و تهدیدی برای رقبا محسوب می شود.

6 اسفند 1402

معرفی رشته مدیریت هتلداری

هتلداری یکی از رشته های خاص و شناور است که از رشته های ریاضی، انسانی، تجربی و از هنرستان می توانید آن را ادامه بدهید.

5 اسفند 1402
تعداد: (1394)