سلامتی و پزشکی

کامل ترین روتین پوستی ضد آلرژی مخصوص فصل بهار

اگر پوست شما هم حساس است و در فصل بهار درگیر حساسیت فصلی می شوید، حتما می دانید که روتین پوستی معمولی می توند باعث ایجاد احساس خارش، سوزش، قرمزی و حتی خشک شدن پوست گردد. آب های سخت و همراه با املاح هم می توانند این تحریک پذیری را تشدید نمایند. اغلب تمیزنماینده...

27 فروردین 1403

خدمات درمانی در منزل چیست و چگونه خدمتی است؟

خدمات درمانی در منزل شامل ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در محیط منزل برای افرادی که نیاز به مراقبت درمانی دارند می باشد، این خدمات ممکن است شامل مراقبت پزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی و خدمات بهداشتی مختلفی باشد، این خدمات معمولاً برای افراد مسن، فرد معلول...

14 فروردین 1403

اکنلو روستایی با قدمت 1000 ساله

روستای اکنلو با قدمتی 1000 ساله از جمله روستاهای زیبای شهرستان کبودراهنگ بوده که در سال 1391 به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان همدان معرفی شده است.

27 اسفند 1402

وقت سفارت ایتالیا چگونه گرفته می گردد

ایتالیا، یکی از مجذوب کننده ترین کشورهای دنیا برای گردشگری و سفرهای تفریحی بوده که مجموعه ای از جاذبه ها، بناهای تاریخی، موزه ها، گالری ها و منابع طبیعی بی نظیر را ارائه می دهد. این کشور در کنار شگفتی های مدرن خود، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل...

19 اسفند 1402

معرفی رشته مدیریت هتلداری

هتلداری یکی از رشته های خاص و شناور است که از رشته های ریاضی، انسانی، تجربی و از هنرستان می توانید آن را ادامه بدهید.

5 اسفند 1402

فعالیت بیش از 3500 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در جاده های کشور، آماده باش راهداری برای نوروز 1403

حمیدرضا شهرکی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی نوروز 1403 که با حضور رئیس پلیس راهور فراجا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان راهداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر و ... برگزار گردید، گفت: در طرح نوروزی 1403 تعداد...

1 اسفند 1402

ربات جراح زن بیمار را کشت

یک ربات جراح در حین جراحی سرطان روده بزرگ یک زن بیمار باعث سوختن و پاره شدن روده کوچک و در نهایت مرگ او شده است.

22 بهمن 1402

طرز تهیه 3 سس سالم و خوش طعم

سس یکی از محبوب ترین چاشنی هایی است که همراه انواع سالاد، غذا، خوراک ها، فست فودها و ساندویچ ها در سراسر جهان سرو می شود. از سس ها برای ساختن طعم های نو و لذتبخش و مزه دهی به انواع غذاها و همچنین تزئین و مجذوب کننده تر به نظر آمدن وعده های غذایی استفاده...

21 بهمن 1402

بقایای تاریخی که اطلاعاتی را درباره تمدن مایاها در اختیار محققان قرار داده است

ایسنا/ این خبر پیرامون بقایای تاریخی که اطلاعاتی را درباره تمدن مایاها در اختیار محققان قرار داده است، برای شما نگارش شد.

10 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور؛ ایده آل برای بهینه سازی فضای میز کار

کاربران مانیتور معمولا زمان طولانی و متمادی را صرف نگاه کردن به مانتیور می نمایند و بیشتر در معرض آسیب های اسکلتی عضلانی هستند. استفاده از پایه مناسب برای نگهداری مانیتور، علاوه بر ایجاد یک محیط کاری بهینه، می تواند به بهبود سلامتی شما نیز یاری کند....

14 دی 1402

روشی ساده برای داشتن کبدی سالم

نتایج یک پژوهش نشان می دهد افرادی که از الگوهای غذایی دارای لبنیات و سبزیجات استفاده می نمایند کمتر با خطر ابتلا به کبد چرب غیرالکلی روبه رو هستند.

30 آذر 1402

راستی من واقعا چند ساله هستم؟ این آزمایش ها سن بیولوژیکی من را مقدار گیری کردند

فرارو نوشت: با صرف هزینه چند صد دلاری آزمایش های خانگی نشان می دهند که قادر هستند مقدار پیری شما و اندام های تان را میزان گیری نمایند.

7 آبان 1402

بازسازی خانه بدون تخریب

بازسازی بدون تخریب به معنی تغییر ظاهر خانه بدون از بین بردن سازه های اصلی آن مانند دیوارهای اصلی، باربر و… است.

1 آبان 1402

این مدل از آیفون برای سلامتی مضر است؟

مهر نوشت: وزیر اقتصاد دیجیتال بلژیک از رگولاتورهای مخابراتی می خواهد ریسک های سلامتی احتمالی مرتبط با آیفون 12 را تحلیل و آنالیز نمایند.

24 شهریور 1402

کشف غافلگیر کننده اسکلت 300 سالۀ یک جنگجو در غار

اسکلتی که به تازگی در یک پناهگاه صخره ای در درّۀ هویزاخال (Huizachal) در منطقه تامائولیپاس مکزیک کشف شده است، احتمالاً با یک فرهنگ نسبتاً ناشناخته موسوم به فرهنگ جانامبره (Janambre) پیوند دارد.

16 شهریور 1402

چرا قیمت تخم مرغ افزایش یافت

فارس نوشت: قیمت تخم مرغ که در یکی دو هفته گذشته شانه ای 90 هزار تومان و پایین تر بود به شانه ای 120 هزار تومان افزایش یافته است، در بعضی مغازه های بالای شهر از قیمت های 140 هزار تومان هم خبر می د هند.

14 شهریور 1402

چرا خرید ویلا های زیبا و مدرن هوادار بیشتری دارد؟

داشتن ویلا مدرن، از دغدغه های افرادی است که همیشه در پی خاص ترین ویلاها هستند. شرکت ویلا 1000 یک ویلای مدرن با خاص ترین شکل طراحی را به شما تحویل خواهد داد.

8 شهریور 1402

توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، توسعه گردشگری کردستان نیازمند همکاری بین سازمانی است.

30 مرداد 1402

عکس ، کشف شگفت انگیز در سیبری روسیه ، این موجودات عجیب 46 هزار ساله از خواب زیر یخ ها بیدار شدند!

دانشمندان بعد از 5 سال پژوهش تایید کردند که کرم های بیدار شده در یخ های منطقه سیبری، موجوداتی باستانی هستند که به زندگی بازگشته اند. دانشمندان معتقدند کرم های بیدار شده متعلق به دوران ماموت ها هستند.

6 مرداد 1402

سرنوشت عجیب یک دزد معتاد

مرد جوان با چهره تکیده به مأموران پلیس گفت: کار خیلی خوبی داشتم تا اینکه وقتی کارهایم رو به راه شد به خواستگاری دختر یکی از اقوام رفتیم. با اعتباری که نام مادرم داشت خیلی راحت و بی دردسر ازدواج کردم.

3 مرداد 1402
تعداد: (337)