کامل ترین روتین پوستی ضد آلرژی مخصوص فصل بهار

به گزارش وبلاگ ماشین، اگر پوست شما هم حساس است و در فصل بهار درگیر حساسیت فصلی می شوید، حتما می دانید که روتین پوستی معمولی می توند باعث ایجاد احساس خارش، سوزش، قرمزی و حتی خشک شدن پوست گردد. آب های سخت و همراه با املاح هم می توانند این تحریک پذیری را تشدید نمایند. اغلب تمیزنماینده ها علاوه بر پاک کردن کثیفی و آلودگی از پوست شما، چربی های طبیعی را هم از بین می برد. اینطور که به نظر می رسد شما باید از یک روتین پوستی ضد آلرژی در فصل های بهار و پاییز بهره ببرید تا با این مسائل پوستی درگیر نشوید.

کامل ترین روتین پوستی ضد آلرژی مخصوص فصل بهار

در این مطلب از وبلاگ ماشین مگ قرار است کامل ترین روتین پوستی ضد آلرژی را به شما معرفی کنیم تا به راحتی پوست خود را تمیز کنید، بدون اینکه با مسائل پوستی درگیر شوید.

نکات مهم در روتین پوستی ضد آلرژی

آلودگی هایی که در طول روز به پوست شما می چسبند باید به روشی ملایم اما عمیق از روی پوست جدا شوند. استفاده از یک اسکرابر معمولی، برس زبر پاکسازی و شست وشو با آب داغ می تواند پوست شما را تحریک کند. پس به جای روش معمول از یک فوم یا ژل پاک نماینده صورت ملایم و مخصوص پوست های حساس برای شست وشو بهره ببرید، صورت را با آب خنک آبکشی کنید و با یک حوله نرم صورت تان را خشک کنید. برای خشک کردن هم نباید حوله را روی صورت بکشید، خیلی آرام آن را روی قسمت های مختلف صورت فشار دهید تا رطوبت را به خود جذب کند.

گزینه دیگری که برای پاکسازی در روتین پوستی ضد آلرژی وجود دارد پاک نماینده هایی است که احتیاجی به آبکشی ندارند. میسلارواترها احتیاج به آبکشی ندارند و اگر از مدل مخصوص پوست های حساس بهره ببرید می توانید مطمئن باشید که بدون از بین رفتن چربی پوست، تمام آلودگی ها پاک می شوند. بعلاوه ریسک تماس آب سنگین با پوست صورت خود را هم از بین می برید. فقط نباید فراموش کنید که حتما از یک محصول مناسب برای پوست های حساس بهره ببرید.

دستورالعمل روتین پوستی ضد آلرژی و روتین مراقبتی پوست حساس

این روتین پوستی برای پاکسازی پوست و حذف آلودگی هایی که در طول روز به پوست می چسبند مناسب است. پس ضروری است در روزهایی هم که آرایش نمی کنید این روتین را دنبال کنید تا پوستی سالم و دور از مسائل آلرژی داشته باشید. صبح ها و عصرها این روتین 3 مرحله ای را انجام دهید و از سلامت پوست خود لذت ببرید. این نکته را هم نباید فراموش کنید که این روش به عنوان روتین مراقبت از پوست خشک و حساس هم کاربرد دارد.

1. پوست را تمیز کنید

برای از بین بردن آلودگی ها از یک میسلارواتر مخصوص پوست های حساس بهره ببرید. اگر پوست شما خیلی حساس است می توانید شیر پاک کن را جایگزین میسلارواتر کنید. تمام قسمت های صورت را با پنبه آغشته به یکی از این مواد به آرامی پاک کنید.

2. رطوبت رسانی کنید

همانطور که اشاره کردیم آب شیر ممکن است حاوی سنگینی و سختی هایی باشد که به پوست شما آسیب می رساند. یک اسپری آب مخصوص آبرسانی به صورت خریداری کنید و در این مرحله روی صورتتان بپاشید. این محصول معمولا همراه با تسکین دهنده و آنتی اکسیدان است که می تواند پوست صورت شما را آرام کند. اسپری را از دور و به صورت گسترده روی صورت خود بزنید.

3. از پوست خود در برابر عوامل آلرژی زا مراقبت کنید

حالا یک کرم مرطوب نماینده و آبرسان قوی روی پوست خود بزنید تا مسیر ورود آلرژن ها به پوست را مسدود کند. حتما یک کرم مناسب برای پوست های حساس را انتخاب کنید تا پوست شما تحریک نشود.

برترین محصولات مخصوص روتین پوستی ضد آلرژی

برای اجرای این روتین پوست حساس فقط کافی است محصولات زیر را خریداری کنید. این محصولات از نظر خریداران برترین محصولات بازار هستند که به برترین شکل از پوست آن ها مراقبت نموده است.

آب پاک نماینده آرایش صورت کامان مدل DRY SKIN

این محصول با خواصی مثل تسکین دهندگی، شاداب نمایندگی، پاک نمایندگی، آبرسانی و ضد آلودگی می تواند پوست حساس شما را به خوبی و به صورت عمیق پاکسازی کند. در فراوری این محصول از عصاره آلوئه ورا، روغن دانه آفتابگردان، عصاره گل بابونه و ویتامین E استفاده شده است. تحت لیسانس سوئیس فراوری شده و فاقد چربی است. بعد از پاک کردن صورت با این محصول احتیاجی به آبکشی ندارید.

اسپری آب ویشی مدل Eau Thermale

در فراوری این محصول از هیچ عصاره ای استفاده نشده است و استفاده از آن برای انواع پوست مناسب است. کاهش حساسیت های پوستی مثل التهاب، خارش و احساس کشیدگی از مزایای استفاده از این محصول است. در فرمولاسیون این محصول آنتی اکسیدان ها به چشم می خورند که می توانند از پوست در برابر اشعه UV محافظت نمایند. از این محصول فرانسوی می توانید روی آرایش هم بهره ببرید.

کرم مرطوب نماینده ای آی ان مدل کلاژن و هیالورونیک اسید

در فراوری این کرم مرطوب نماینده عالی از شی باتر و کوکو باتر استفاده شده است که علاوه بر افزایش خواص مراقبتی آن، عطر خوبی به محصول داده است. این محصول در قوطی پمپی 400 میلی لیتری فراوری شده و از آن می توانید برای انواع پوست بهره ببرید.

این مطلب صرفا جنبه آموزش و اطلاع رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه برطرف مسؤولیت وبلاگ ماشین مگ را بخوانید.

منبع: La roche-posay

منبع: دیجیکالا مگ

به "کامل ترین روتین پوستی ضد آلرژی مخصوص فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامل ترین روتین پوستی ضد آلرژی مخصوص فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید