راهنمای خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور؛ ایده آل برای بهینه سازی فضای میز کار

به گزارش وبلاگ ماشین، کاربران مانیتور معمولا زمان طولانی و متمادی را صرف نگاه کردن به مانتیور می نمایند و بیشتر در معرض آسیب های اسکلتی عضلانی هستند. استفاده از پایه مناسب برای نگهداری مانیتور، علاوه بر ایجاد یک محیط کاری بهینه، می تواند به بهبود سلامتی شما نیز یاری کند. یک پایه مناسب مانیتور به شما این اجازه را می دهد تا برترین حالت نگاه کردن به مانیتور را داشته باشید و از درد گردن، شانه و پشت شما جلوگیری می نماید. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، در راهنمای خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور خبرنگاران ما را همراهی کنید تا شما را با انواع مختلف پایه مانیتور از برندهای مختلف و باکیفیت بازار آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور؛ ایده آل برای بهینه سازی فضای میز کار

پایه نگهدارنده مانیتور مدل IRON-01

در میان انواع پایه رومیزی مانیتور موجود در بازار، مدل های کوچک و جمع وجور هواداران بسیار زیادی در بین کاربران دارد و اگر در پی خرید برترین پایه نگهدارنده مانتیور هستید، پایه نگهدارنده مانیتور مدل IRON-01 با ویژگی های خوبی که دارد، شما را به هیچ عنوان از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. این پایه مانتیور به شکل یک مستطیل طراحی شده و شکلی ارگونومیک و اپراتوری دارد. این مدل از بدنه ای فلزی ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر وزن مانیتورهای سنگین و بعلاوه ضربات احتمالی از خود نشان می دهد و کاربران می توانند برای قرار دادن مانیتورهای 17 تا 30 اینچی روی آن حساب باز نمایند.

پایه نگهدارنده مانیتور مدل IRON-01 حدود 1800 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 10 در 20 در 30 میلی متر می رسد؛ بنابراین اگر فضای میز کار شما چندان بزرگ نیست، استفاده از این محصول نظم خاصی به آن فضا خواهد داد. روی بدنه این پایه نگهداره مانیتور چند برش داده شده تا کاربران برای انتقال سیم و دیگر لوازم جانبی مربوط به سیستم خود محدودیتی نداشته باشند. ارتفاع این زیر مانیتوری 10 سانتی متر است و برای بیشتر مانیتورهای موجود در بازار می توان از آن بهره برد. رنگ این محصول مشکی است و با قیمت مناسبی نیز در فروشگاه وبلاگ ماشین به فروش می رسد.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل VNDLB502

اگر در پی برترین پایه نگهدارنده مانیتور انعطاف پذیر در بازار هستید، برند ارگو در این زمینه محصولات باکیفیتی را روانه بازار نموده که از جمله محبوب ترین آن می توان به پایه نگهدارنده مانیتور مدل VNDLB502 اشاره نمود. این پایه نگهدارنده کیفیت بسیار خوبی دارد و رضایت حدود 93 درصدی خریداران این محصول در وبلاگ ماشین ، بار دیگر این موضوع را به ما یادآور می گردد. پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل VNDLB502، یک پایه هیدورلیکی خارجی است که شما می توانید آن را در هر زاویه ای که مدنظرتان هست در آورده و از مانیتور خود به شکل دلخواه استفاده کنید. این محصول برای مانیتورهای سایز 10 الی 27 اینچی مناسب بوده و توانایی تحمل وزن 2 الی 9 کیلوگرم را دارد.

برند ارگو برای ساخت این محصول از یک جک گازی و لولاهای کارآمد استفاده تا کاربران برای استفاده از مانیتورهای خود هیچ محدودیت زاویه ای نداشته باشند و حتی می توانند نمایشگر آن را به صورت 360 درجه، چرخش 15 درجه ای به سمت پایین و 85 درجه ای به سمت بالا حرکت دهند. بعلاوه امکان تنظیم فاصله دید، گردش صفحه نمایش به صورت عمودی و افقی جهت رسیدن به بهینه ترین شرایط نیز برای کاربران در دسترس واقع شده است. با نصب این محصول روی میز کار خود، فضای بهینه سازی شده ای را به محیط کار خود می دهید و حتی برای عبور سیم و کابل نیز مسیرهای ویژه ای تعبیه شده تا دیگر دغدغه ای از این بابت نداشته باشید.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل VNDLB502 نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارد و شما به دو صورت می توانید از آن استفاده کنید. روش اول اتصال با گیره به کناره میز است و روش دوم نصب آن در مرکز میز کار است. بازوهای این محصول از ABS و آلومینیوم گرید هواپیمایی فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی به آن بخشیده و آن را در برابر سنگینی وزن انواع مانیتورها و بعلاوه ضربات احتمالی مقاوم نموده است. ارگو از یک پیچ برای تنظیم فشار جک گازی این محصول استفاده نموده تا کاربران راحت تر بتوانند از مانیتور خود در زاویه مدنظرشان بهره ببرند. این محصول باکیفیت در چهار رنگ در وبلاگ ماشین به فروش می رسد.

پایه مانیتور قابل تنظیم سنا پلاستیک مدل 801

اگر در بازار برترین پایه نگهدارنده مانیتور، در پی خرید یک محصول قیمت مناسب در عین حال کاربردی و باکیفیت هستید، پایه مانیتور قابل تنظیم سنا پلاستیک مدل 801، یکی از گزینه های خوبی است که می توانید ویژگی های آن را متناسب با احتیاجهای خود مد نظر قرار دهید. این محصول که در دو رنگ به فروش می رسد، توانسته رضایت بیش از 92 درصد از خریدارانش در وبلاگ ماشین به دست بیاورد. این پایه مانیتور به شکل مستطیلی طراحی شده و به لطف شکل ارگونومیکی که دارد به شما یاری می نماید تا در مناسب ترین زاویه از مانیتور خود استفاده کنید. برای این محصول دو پایه هر کدام به ارتفاع 8.5 سانتی متر در نظر گرفته شده تا از میز کار شما کمی بالاتر بیاید و گردن و ستون فقرات شما در حین کار با مانیتور آسیب نبیند.

ابعاد پایه مانیتور قابل تنظیم سنا پلاستیک مدل 801 به 85 در 280 در 310 میلی متر می رسد و برای آن دسته از کاربرانی که محیط کاری بزرگی ندارند، کاملاً مناسب و ایده آل است. درون جعبه این محصول دو پایه یدک هر کدام به ارتفاع دو سانتی متر قرار داده شده که در صورت لزوم می توانید ارتفاع آن را با استفاده از آن ها تغییر دهید. یکی از ویژگی های کاربردی این محصول، داشتن یک کشو در بخش جلویی است که امکان نظم بخشیدن به لوازم جانبی شما را به خوبی فراهم می نماید. وزن این محصول 750 گرم است و برای حمل و نقل کردن آن هیچ مشکل خاصی نخواهید داشت. اگرچه این محصول از پلاستیک ساخته شده، اما مقاومت بسیار مناسبی دارد و وزن بیشتر مانیتورها را به سادگی تحمل می نماید. یک نوار لاستیکی ضدخش نیز در بخش پایه های این محصول استفاده شده تا مانع از سر خوردن پایه روی سطوح صاف گردد.

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2000

در زمینه فراوری لوازم جانبی گجت های هوشمند برند ایرانی تسکو، همیشه پای ثابت بوده و محصولات آن از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به پایه نگهدارنده مانیتور مدل TMS2000 این شرکت اشاره نمود. این پایه نگهدارنده نسبت به سایر محصولات معرفی شده در این مقاله، کمی فرق دارد؛ اول از همه باید پنل شیشه ای این محصول را در نظر بگیریم که مجذوب کنندهیت ظاهری خاصی به آن داده و در عین حال مقاومت بسیار بالایی برای تحمل وزن مانیتورها دارد. پایه های این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت فراوری شده که دوام و ماندگاری بالایی دارند و استفاده از پد پلاستیکی در زیر آن ها، جلوی سر خوردن این محصول روی سطوح مختلف را می گیرد.

توجه داشته باشید که ارتفاع این محصول ثابت است و شما نمی توانید آن را تغییر بدهید. ابعاد این محصول 290 در 230 در 110 میلی متر است و سنگینی وزن آن نیز به حدود 1.2 کیلوگرم می رسد. در بخش زیرین این محصول نیز فضای کافی برای عبور و کابل و حتی قرار دادن سایر لوازم جانبی میز کار شما تعبیه شده تا مسئله ای از این بابت نداشته باشید. در مجموع اگر در پی خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور شیشه ای تسکو در بازار هستید، روی ویژگی های خوب و قیمت مناسب این محصول می توانید حساب باز کنید.

پایه نگهدارنده مانیتور سایان هوم مدل 02 compact

اگر در هنگام خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور، به طراحی و مجذوب کنندهیت بصری آن اهمیت بیشتری می دهید، پایه نگهدارنده مانیتور سایان هوم مدل 02 compact اینجاست تا محیط فضای کار شما را مجذوب کننده تر از قبل کند و در عین حال محافظ سلامت ستون فقرات و گردن شما در هنگام استفاده از مانیتور گردد. این محصول از جنس چوبی است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و با تنوع رنگی بسیار بالایی در فروشگاه وبلاگ ماشین به فروش می رسد. این محصول توانسته رضایت 100 درصدی خریدارانش در وبلاگ ماشین را به دست بیاورد و از این نظر یکی از برترین ها به شمار می رود. این محصول باکیفیت قابلیت تحمل وزن مانیتورهای حدبیشتر 28 اینچی را دارد و برای استفاده های اداری و خانگی گزینه خوبی به شمار می رود.

پایه نگهدارنده مانیتور سایان هوم مدل 02 compact به شکل دو طبقه طراحی شده است. طبقه بالا را پنلی چوبی پوشانده که شما می توانید از آن برای قرار دادن مانیتور خود استفاده کنید. در طبقه پایینی نیز فضایی برای قرار دادن لوازم جانبی کامپیوتر و یا لپ تاپ نظیر کیبورد و ماوس تعبیه شده که بسیار کاربردی خواهد بود. بعلاوه به لطف داشتن فضای کافی، کاربران دغدغه ای برای عبور سیم و کابل روی میز خود نخواهند داشت. یکی دیگر از ویژگی های کارآمد این محصول، مجهز بودن به دو کشوی بزرگ در طبقه بالایی است که از آن می توانید برای نگهداری اکسسوری های مد نظر خود استفاده کنید. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 750 گرم می رسد.

پایه نگهدارنده مانیتور مدل RSD-MW01

بسیاری از کاربران به جهت بهینه تر کردن فضای میز کاری خود، تمایل دارند تا مانیتور خود را روی دیوار قرار دهند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، می توانید مدل RSD-MW01 را به عنوان برترین پایه نگهدارنده دیواری مانیتور مد نظر قرار دهید. اول از همه باید به جنس فلزی این پایه مانیتور دیواری اشاره کنیم که مقاومت خوبی برای نگهداری مانیتور روی دیوار دارد و در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی نیز مقاوم است. این محصول به صورت دو طرفه طراحی شده؛ یک طرف آن به طور ثابت به دیوار متصل می گردد و طرف دیگر آن که مانیتور به آن متصل می گردد، قابلیت چرخش نیز دارد و شما می توانید در زاویه مد نظر از آن استفاده کنید.

پایه نگهدارنده مانیتور مدل RSD-MW01 برای استفاده مانیتورهای 15 تا 24 اینچی کاملاً مناسب است و سنگینی وزن آن به 575 گرم می رسد. ابعاد این محصول 130 در 125 در 125 میلی متر است و شما برای استفاده راحت تر این امکان را دارید تا فاصله بین مانیتور و دیوار را نیز تنظیم کنید. بخشی از این پایه که به مانیتور متصل می گردد، دارای محافظ نرم است که هیچ آسیبی به بدنه مانیتور شما وارد نمی نماید. این محصول توانسته رضایت حدود 88 درصد از خریدارانش در وبلاگ ماشین را به دست بیاورد، بنابراین محصول باکیفیتی محسوب می گردد.

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2002

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2002 یکی از پایه های با کیفیت و مناسب برای نگهداری مانیتور است. این پایه دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که به همراه ارتفاع ثابت و مناسبی که دارد، به شما اجازه می دهد تا به برترین حالت نگاه کردن به مانیتور دست پیدا کنید. بعلاوه، پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2002 دارای یک کشوی جمع آوری کابل است که به شما یاری می نماید تا محیط کاری خود را بهتر و منظم تر نگه دارید. البته شما از این کشو می توانید برای قرار دادن لوازم جانبی های مد نظر خود نیز استفاده کنید. این محصول از پلاستیک باکیفیت فراوری شده که در عین داشتن مقاومت بالا، قابلیت تحمل وزن مانیتورهای حدبیشتر 28 اینچی را دارد و هیچ مسئله ای در این زمینه برای کاربران ایجاد نمی نماید.

پایه نگهدارنده مانیتور تسکو مدل TMS2002 با توان چرخش 360 درجه ای خود به کاربر این اجازه را می دهد تا صفحه نمایشگر را در برترین حالت خود قرار دهد تا به کاهش فشار بر روی کمر و چشم، فشار بر روی گردن و دردهای ناشی از این قبیل مسائل یاری بسیاری کند. این محصول از گواهینامه استاندارد CE/FC پشتیبانی می نماید و برای استفاده های خانگی و اداری گزینه خرید بسیار مناسبی به شمار می رود. وزن این محصول حدود 300 گرم است و برای حمل و نقل کردن آن نیز مسئله ای نخواهید داشت. اگر در پی خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور قیمت مناسب با قابلیت چرخش 360 درجه هستید، این محصول تسکو را از دست ندهید.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA003

محصولات ارگو در بازار از کیفیت ساخت بسیاری خوبی برخوردار هستند و این موضوع در خصوص پایه نگهدارنده مانیتور مدل WLA003 این شرکت نیز به درستی صدق می نماید. پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA003 با ابعادی مناسب برای مانیتورهای 17 تا 30 اینچ، یکی از پایه های با کیفیت و مناسب برای نگهداری مانیتور است. این پایه با تحمل وزن 10 کیلوگرم، قابل تنظیم و ارگونومیک بوده و در موقعیت های متفاوت بسته به احتیاج کاربر، می توانید زاویه نمایشگر خود را تنظیم نمایید. متریال ساخته شده این پایه مانیتور خارجی از آلیاژ آلومینیوم هواپیمایی بوده و به واسطه استفاده از مفاصل و ستون مستحکم، پایداری و تعادل بالایی دارد. نصب و راه اندازی این پایه نگهدارنده مانیتور ساده و آسان است و قابلیت حمل و استفاده در محیط های مختلف را به کاربران می دهد.

ارگو برای این محصول باکیفیت خود، یک سری هولدرهایی در نظر گرفته که مسیر رسیدن کابل مانیتور را روی میز کاری شما به صورت منظم تحت پوشش خود قرار می دهند تا فضای میز شما بهینه تر از قبل گردد. از دیگر ویژگی های این پایه، قابلیت تنظیم ارتفاع آن است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ارتفاع مانیتور را تنظیم کنید. بعلاوه، با قابلیت چرخش 360 درجه، می توانید مانیتور را به سمت دیگری بچرخانید. این مانیتور ارگو وزنی سه کیلوگرمی دارد، اما می تواند مانیتورهای با وزن حدبیشتر 10 کیلوگرمی را بدون هیچ مسئله ای تحمل کند. بعلاوه کاربران می توانند از این محصول برای نگهداری مانیتورهای 17 تا 30 اینچی به راحتی استفاده نمایند.

پایه نگهدارنده مانیتور پاراکو مدل S01

اگر به کارهای با طراحی چوبی علاقه مند هستید، پایه نگهدارنده مانیتور پاراکو مدل S01 اینجاست تا تجربه یک خرید بسیار باکیفیت و قیمت مناسب را برای شما به همراه بیاورد. این محصول که شاید بتوان آن را به عنوان برترین پایه نگهدارنده مانیتور چوبی پاراکو در بازار معرفی کرد، تنوع رنگی بسیار بالایی در فروشگاه وبلاگ ماشین دارد و حدود 74 درصد از خریداران این محصول در وبلاگ ماشین ، از خرید خود راضی هستند. این محصول از ام دی اف باکیفیت فراوری شده که تا حدودی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش از خود مقاومت نشان می دهد. ابعاد این پایه 340 در 210 در 310 میلی متر است و حدود یک کیلوگرم وزن دارد.

پایه نگهدارنده مانیتور پاراکو مدل S01 برای قرار دادن مانیتورهای 15 تا 30 اینچی کاملاً مناسب است و توانایی تحمل 10 کیلوگرم وزن را دارد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این محصول، مجهز بودن به یک کشوی مستحکم و با دوام در بخش وسط است و در دو بخش کناری آن نیز دو محفظه برای قرار دادن لوازم جانبی ضروری تعبیه شده تا کاربران از این بابت نیز مسئله ای نداشته باشند. در بخش انتهایی این پایه نگهدارنده شاهد قرارگیری یک سری هولدرهایی هستیم که برای نظم بخشیدن به کابل های مانیتور مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع این محصول نیز ثابت است و مانع از بروز بیماری های گردن و ستون فقرات در هنگام کار با کامیپوتر خواهد شد.

پایه نگهدارنده مانیتور تراست مدل TDESK

پایه نگهدارنده مانیتور تراست مدل TDESK، یک محصول کاملاً پیشرفته است و نسبت به سایر پایه های معرفی شده در این مقاله، ویژگی های بسیار مجذوب کننده تری را در اختیار کاربران قرار می دهد. استند نگهدارنده TDESK با قابلیت تغییر سایز به سه حالت در طول و ارتفاع، به راحتی قابل تنظیم است. این پایه با 4 پورت خروجی و 1 پورت ورودی، به هاب USB مجهز شده و می توان از خروجی های آن برای اتصال انواع پرینتر، فلش مموری، اسکنر، هارد اکسترنال، لامپ های USB، ماوس و کیبورد و کلیه دستگاه های مجهز به درگاه USB بهره برد.

استند نگهدارنده TDESK با دو نوار LED قابل تنظیم، به صورت RGB طراحی شده است. این نوارهای LED در دو طرف پایه قرار دارند و می توان نوع و حالت نوردهی را بر اساس سلیقه کاربر، در 10 مدل متفاوت، به صورت ثابت و متحرک تنظیم کرد. در قسمت جلویی این استند نگهدارنده، علاوه بر هاب USB، یک کشو کوچک 2 کاره نیز واقع شده است. با استفاده از این کشو، می توانید لوازم کوچک خود را نگهداری نموده یا از آن به عنوان پایه نگهدارنده تبلت استفاده کنید. از این محصول می توانید برای قرار دادن مانیتورهای 17 تا 30 اینچی استفاده کنید و قابلیت تحمل وزن حدبیشتر 20 کیلوگرمی را نیز دارد.

منبع: وبلاگ ماشین

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور؛ ایده آل برای بهینه سازی فضای میز کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پایه نگهدارنده مانیتور؛ ایده آل برای بهینه سازی فضای میز کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید