اخبار مجلس

رئیس سابق اکتیویژن بلیزارد خواستار خرید تیک تاک است

بابی کوتیک، رئیس سابق اکتیویژن بلیزارد، ظاهراً تمایل خود را برای خرید پلتفرم رسانه اجتماعی تیک تاک ابراز نموده است.

2 فروردین 1403

بلیت پروازهای خارجی گران تر می گردد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند از مسافران پروازهای خارجی معادل 10 یورو به ازای هر مسافر به صورت جداگانه دریافت و به حساب مربوط در خزانه داری کل واریز کند.

1 آذر 1402

اولین جلسه کارگروه نظارت بر فعالیت های سافاری و طبیعت گردی تشکیل شد

برگزاری جلسات به صورت ماهیانه و هدفمند با موضوع برطرف موانع و مسائل پیش روی فعالیت حوزه سافاری و طبیعت گردی، ساماندهی خودروهای دودیفرانسیل، باگی و کمپر و کاروان و آموزش کاربران از مصوبات اولین جلسه کارگروه نظارت بر فعالیت های سافاری و طبیعت گردی بود.

26 خرداد 1402

تکلیف حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد

در تبصره 12 لایحه بودجه سال 1402 که رئیس جمهور 21 دی ماه به صورت رسمی به مجلس تقدیم کرد، آمده بود که ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر به مقدار میانه 20 درصد براساس آخرین حکم کارگزینی به گونه ای افزایش یابد که مجموع حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی...

28 بهمن 1401

تصویب 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان در تفت

در سفر استاندار یزد به شهرستان تفت، 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان به تصویب رسید.

24 مهر 1401

افزایش حق السهم اپراتورها به دولت، خطای راهبردی در توسعه ارتباطات

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه افزایش حق دو درصدی سهم پرداختی اپراتورها به دولت در شرایط حاضر مانع توسعه بنیادین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات...

14 تیر 1401

پنج میلیون جامانده تا خاتمه سال جاری سهام عدالت می گیرند

سخنگوی کمیسیون مالی گفت: در مرحله اول پوشش جاماندگان سهام عدالت اولویت با تحت پوششان کمیته امداد، بهزیستی و رزمندگان است که دولت باید در فاز اول تا سرانجام سال این اقشار را صاحب سهام کند.

25 خرداد 1401

علت مخالفت مجلس با افزایش سن بازنشستگی

تهران (پانا) - پیشنهاد افزایش سن بازنشستگی در لایحه بودجه 1401 واکنش های متفاوت کارشناسان را برانگیخته است.

22 خرداد 1401

آنالیز لایحه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر تهران در صحن شورا

خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز لایحه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر تهران در جلسه آینده شورا اطلاع داد.

21 اردیبهشت 1401

نایب رئیس مجلس: معلوم نیست چرا معاونان پارلمانی به مجلس نمی آیند

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس از معاونان پارلمانی وزارتخانه ها خواست که در نشست های صحن علنی حاضر شوند و از مطالبات نمایندگان مطلع شوند و آن را پیگیری نمایند.

17 آبان 1400

تخلفات 8 نهاد مردم نهاد رسیدگی شد

تهران (پانا)- سی و سومین جلسه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکلهای مردم نهاد با هدف رسیدگی به عملکرد تشکل های مردم نهاد به ریاست معاون مشارکتهای اجتماعی سازمان امور اجتماعی برگزار گردید.

6 آبان 1400

ممنوعیت فروش خودروهای بنزین سوز در واشنگتن تا سال 2030

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، پیش از این در ایالت های کالیفرنیا و ماساچوست قوانینی به تصویب رسیده بود که به موجب آنها فروش خودروهای بنزین سوز از سال 2035 به این سو ممنوع می شد، اما در قانون ایالت واشنگتن این ممنوعیت 5 سال زودتر اعمال می گردد.

1 خرداد 1400

صندلی ایران در میزان فوت و بهبودی کرونا، مقایسه فرایند رشد ویروس

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC)، دکتر محمدجواد دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC) گفت: اطلاعات مستخرج از سامانه نماگرکووید -19 (ISC COVID-19 Visualizer) نشان می دهد که میزان افزایش جمعیت بیماران که در آبان ماه از حدود...

18 فروردین 1400

پیغام نوروزی قالیباف به روسای مجالس 10 کشور

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیغام های جداگانه ای به روسای مجالس کشور های افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال 1400 را تبریک گفت.

18 فروردین 1400

به مردم اطمینان می دهیم که از هر ابزار قانونی در راستا مبارزه با فساد استفاده خواهیم کرد

رئیس کانون وکلای مرکز در روز وکیل مدافع گفت: بدون شک عزم مبارزه با فساد باید اولویت راهبردی ما در قوه قضاییه و کانون های وکلای دادگستری باشد. به مردم اطمینان می دهیم که از هر ابزار قانونی در جهت مبارزه با فساد استفاده خواهیم کرد.

1 فروردین 1400

ایجاد صنایع تبدیلی، مانع خام فروشی خواهد شد

رئیس اتاق اردبیل با تأکید بر لزوم تدوین آمایش صنعتی استان اردبیل، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و صنعتی باعث جلوگیری از خروج تولیدات کشاورزی و معدنی از استان شده و مانع از خام فروشی خواهد شد.

23 اسفند 1399

کاهش ارزش دلار در معاملات جهانی

ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش یافت.

7 بهمن 1399

دانشگاه یزد بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه دریافت میکند

بر اساس لایحه بودجه که سوی هیات دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد بودجه دانشگاه یزد برابر با مبلغ 2 هزار و 776 میلیارد و 607 میلیون ریال می باشد.

29 دی 1399

بودجه پیشنهادی دولت برای دانشگاه یاسوج 1 هزارو 479 میلیارد و 476 میلیون ریال است

طبق لایحه تقدیمی دولت به مجلس، بودجه دانشگاه یاسوج برای سال آینده 1 هزارو 479 میلیارد و 476 میلیون ریال پیش بینی شده است.

20 دی 1399

بررسی امکان برگزاری جشنواره زمستانی کیش با رویکردی متفاوت

خسرو نشان با تاکید برضرورت حمایت ازگردشگری کیش گفت: با رفع محدودیت های ناشی ازهمه گیری کرونا ، برگزاری جشنواره زمستانی کیش به سرعت عملیاتی می شود.

16 دی 1399
تعداد: (28)