منطقه 22 تهران فقط ظاهر شیکی دارد ، چه زیر ساخت هایی در این منطقه مشکل دارند؟

به گزارش وبلاگ ماشین، معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: زیرساخت های منطقه 22 جزو ناقص ترین زیرساخت ها میان منطقه ها تهران بشمار می رود. این منطقه برخلاف دکور و ظاهر شیک، باطنی با زیرساخت های کم دارد.

منطقه 22 تهران فقط ظاهر شیکی دارد ، چه زیر ساخت هایی در این منطقه مشکل دارند؟

به گزارش وبلاگ ماشین، علیرضا جاوید، معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 22 تهران گفت: زیرساخت های منطقه 22 جزو ناقص ترین زیرساخت ها میان منطقه ها تهران بشمار می رود. این منطقه برخلاف دکور و ظاهر شیک، باطنی با زیرساخت های کم دارد.

معاون هماهنگی و امورمنطقه ها شهرداری تهران، مهم ترین زیرساخت ها را فاضلاب و سرانه های خدماتی و آموزشی اعلام نمود و اضافه نمود: سرانه فضای سبز طی این سال ها بهتر شده است. باید به هفت سرانه خدماتی در منطقه 22 علاوه بر فضای سبز توجه شود.

جاوید بیان کرد: محدودیت های ابلاغی شورای عالی شهرسازی برای منطقه 22 بلاوجه، غیرتخصصی و براساس یک جو سیاسی و غیرکارشناسی در سال های قبل اعمال شد. این محدودیت ها باید با یک بستر تخصصی و فنی تلفیق شود تا به نقطه تعادلی برسد.

او با اشاره به برخی ساخت و سازها در منطقه و به ویژه مجاورت دریاچه، گفت: برخی ساخت و سازها می توانست با کیفیت بهتر و حتی فوق کیفیت ساخت و ساز در ایران صورت گیرد. باید این بستر آماده شود تا در کمیسیون ماده 5 به تصویب برسد. در واقع در منطقه 22 به طرح تفصیلی اصلاح شده نیاز داریم.

معاون هماهنگی و امورمنطقه ها شهرداری تهران ضمن اشاره به اهمیت دریاچه، گفت: انتظار می رود که آبشار به دریاچه و بوستان چیتگر با یک تله کابین از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی متصل شود. خط 10 مترو افق نجات بخش منطقه 22 است و باید یک خط دیگر از طریق شهردار نو در این منطقه تعریف شود چرا که یک خط کم است و باید پوشش مترو در این منطقه تکمیل شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "منطقه 22 تهران فقط ظاهر شیکی دارد ، چه زیر ساخت هایی در این منطقه مشکل دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه 22 تهران فقط ظاهر شیکی دارد ، چه زیر ساخت هایی در این منطقه مشکل دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید