وجود 38 هزار نسخه کتاب در مخزن اصلی کتابخانه دکتر حصیبی اراک

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/مرکزی مسئول کتابخانه دکتر حصیبی اراک گفت: 40 نسخه ارزشمند از مفاخر استان در کتابخانه حصیبی گردآوری شده است و 38 هزار نسخه در مخزن اصلی این کتابخانه موجود است.

وجود 38 هزار نسخه کتاب در مخزن اصلی کتابخانه دکتر حصیبی اراک

راضیه عباسی روز سه شنبه 17 اسفندماه در حاشیه طرح کتابخانه گردی شهر اراک که همزمان با سراسر کشور برگزار گردید، در مورد کتابخانه دکتر حصیبی که در طرح کتابخانه گردی اراک مورد بازدید نهاده شد، بیان نمود: هزار و 515 جلد کتاب مرجع برای پژوهشگران و محققان در این مرکز فراهم شده است. در بخش استان شناسی کتابخانه دکتر حصیبی کتاب های ارزشمند جمع آوری و تهیه شده که علاقمندان می توانند از آنها استفاده نمایند.

وی بیان نمود: 40 نسخه ارزشمند از مفاخر استان در کتابخانه حصیبی گردآوری شده است و 38 هزار نسخه در مخزن اصلی این کتابخانه موجود است. هزار و 811 نفر شامل 520 زن و 1200 مرد عضو این کتابخانه هستند.

مسئول کتابخانه دکتر حصیبی اراک در مورد بخش کودک این کتابخانه شرح داد: از زمانی که در کتابخانه ها بخش کودک از سایر بخش ها متمایز شد، اندازه اقبال خانواده ها و بچه هایشان نسبت به حضور در کتابخانه و استفاده از آن افزایش یافت، در حال حاضر سه هزار 200 کتاب در بخش کودک کتابخانه دکتر حصیبی با 290 عضو فعال وجود دارد.

وی افزود: در بخش ناشنوایان با عنوان باغچه بان نیز 150 کتاب برای این افراد وجود دارد که تعداد اعضای در این بخش به 40 الی 50 نفر می رسد، بعلاوه برای آنها خدماتی نظیر خدمات چند رسانه ای نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش وبلاگ ماشین، بالغ بر یک میلیون و 84 هزار و 936 جلد کتاب در قالب 904 هزار و 162 عنوان کتاب در کتابخانه های استان مرکزی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وجود 38 هزار نسخه کتاب در مخزن اصلی کتابخانه دکتر حصیبی اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 38 هزار نسخه کتاب در مخزن اصلی کتابخانه دکتر حصیبی اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید