تنوعی از برنامه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

به گزارش وبلاگ ماشین ، در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو رویدادهای متنوعی شامل نشست های تخصصی، رونمایی و معرفی کتاب، ملاقات با ناشران، نویسندگان و مسئولان نمایشگاهی و... را در غرفه جمهوری اسلامی ایران و مراکز دیگر برگزار می نماید.

تنوعی از برنامه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

بخشی از این برنامه ها به توضیح زیر است:

امروز پنجشنبه (نهم شهریورماه1402) همزمان با دومین روز این نمایشگاه کتابخانه دولتی کودک روسیه میزبان مسترکلاس هنرمند تصویرگر کتاب کودک و نوجوان با حضور منصوره محمدی است.

بعلاوه رونمایی از کتب ایرانی ویژه کودک و نوجوان به زبان روسی با حضور مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و حامد محقق، مولف کتاب و مدرس شعر، داستان و نقاشی کودک و معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران نیز برنامه دیگر غرفه ایران در این روز است که در محل برگزاری نمایشگاه برپا می گردد.

از برنامه های اجرا شده امروز نیز می توان به مسترکلاس هنرمند خوشنویس با حضور محمدعلی قربانی در کتابخانه دولتی روسیه با نام لنین اشاره نمود. محمدعلی قربانی مسترکلاس هنرمند خوشنویس دیگری را هم آدینه (دهم شهریورماه 1402) در مرکز فرهنگ شرق انستیتو شرق شناسی آموزشگاه علوم روسیه اجرا می نماید.

منصوره محمدی و محمدعلی قربانی هرکدام به ترتیب مسترکلاس هنرمند تصویرگر کتاب کودک و نوجوان و مسترکلاس هنرمند خوشنویس را روز شنبه (یازدهم شهریورماه 1402) نیز در کتابخانه ادبیات خارجی برگزار می نمایند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو از چهارشنبه (هشتم شهریورماه 1402) با 300 غرفه فعال، شروع به کار کرد و تا دوازدهم شهریورماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تنوعی از برنامه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنوعی از برنامه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید