روش مخفی سیا برای از بین بردن درد

به گزارش وبلاگ ماشین، این روش نوعی آموزش با هدف تغییر حالات آگاهی و منتهی به دروازه ای به حالات مختلف ادراک بوده است. در دستورالعمل آن آمده است که برای کاهش درد باید چشمان خود را ببندید و سپس قسمتی از بدن تان را که ناراحت است تجسم کنید. این روش مستلزم آن است که به ناحیه مورد نظر بدن خود نگاه کنید. بعد از آن باید عدد 55515 را در سرتان تکرار کنید. استفانی کاربری در تیک تاک که کمردرد مزمن را تجربه می نماید می گوید این تکنیک کارساز بوده و او را به وحشت انداخته است.

روش مخفی سیا برای از بین بردن درد

به گزارش وبلاگ ماشین به نقل از دیلی میل، این تکنیک عجیب و غربیب در بخش از دستورالعمل کتاب هدایت قرار داده شده که فهرستی از کار های روزانه را خلاصه می نماید. استفانی که کمردرد مزمن را در نتیجه یک سانحه رانندگی تجربه می نماید به نزدیک 500 هزار دنبال نماینده اش در تیک تاک گفت: یکی از تکنیک های زندگی روزمره آنان را امتحان کردم و جواب داد و من را ترساند.

او در این کلیپ کوتاه که بیش از شش میلیون بازدید دارد گفت که این سند برای تعامل با انرژی های غیر فیزیکی استفاده شده که به گفته او در زمره تحقیقات پروژه استارگیت سیا بوده است.

با این وجود، استفانی تنها فردی نیست که از این تکنیک گیج شده است. یکی از کاربران نوشته است:من کمردرد دارم و درد از بین رفت!

یک کاربر دیگر نوشته است: من هم اکنون این کار را با درد سیاتیک ام امتحان کرد و درد از بین رفت. یک کاربر دیگر، اما متقاعد نشده و با کنایه نوشته داشت:کاربران به گونه ای رفتار می نمایند که گویی از اثر دارونما اطلاعی ندارند.

منبع: فرارو

به "روش مخفی سیا برای از بین بردن درد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش مخفی سیا برای از بین بردن درد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید