25 درصد جمعیت هدف گیلان هر دو دوز واکسن را زدند

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از واکسیناسیون 25.6 درصدی جمعیت هدف با دوز دوم اطلاع داد و اعلام نمود: 547 هزار و 489 نفر در گیلان هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

25 درصد جمعیت هدف گیلان هر دو دوز واکسن را زدند

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با وبلاگ ماشین، تعداد پایگاه های ثابت و سیار متغیر استان گیلان را 217 پایگاه دانست و اظهار کرد: در شهرستان رشت هم 54 پایگاه واکسیناسیون را فعال کردیم، اما در صورت احتیاج و افزایش سهمیه واکسن، امکان افزایش شناور این پایگاه ها وجود دارد.

وی جمعیت بالای 12 سال استان گیلان را دو میلیون و 141 هزا و 293 نفر دانست و اضافه نمود: در حال حاضر یک میلیون و 483 هزار و 830 نفر دوز نخست واکسن کرونا را دریافت نموده اند که معادل 69.3 درصد جمعیت هدف است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بعلاوه از واکسیناسیون 25.6 درصدی جمعیت هدف با دوز دوم اطلاع داد و اعلام نمود: 547 هزار و 489 نفر در گیلان هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

مهرابیان، با بیان اینکه شهرستان املش در شرایط آبی و شهرستان های دیگر استان در شرایط زرد و نارنجی قرار دارند، گفت: فرایند نزولی تعداد مبتلایان، بستری شدگان و بیماران مثبت سرپایی رخ داده و تداوم این فرایند منوط به رعایت موازین بهداشتی است.

وی از بستری شدن 56 بیمار تازه کرونایی طی شبانه روز گذشته اطلاع داد و اسم کرد: هم اکنون 392 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان داریم که از این تعداد 82 نفر در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو و 84 نفر بدحال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "25 درصد جمعیت هدف گیلان هر دو دوز واکسن را زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 درصد جمعیت هدف گیلان هر دو دوز واکسن را زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید