نساجی می تواند برای استقلال دردسرساز گردد، لیگ برتر جذاب شده است

به گزارش وبلاگ ماشین، مصطفی اردستانی در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص شرایط این روزهای لیگ برتر گفت: رفته رفته لیگ شرایط خوبی پیدا نموده و تیم ها به هماهنگی دست پیدا نموده اند و هر هفته شاهد بازی های زیبایی در لیگ هستیم.

نساجی می تواند برای استقلال دردسرساز گردد، لیگ برتر جذاب شده است

وی ادامه داد: سال به سال که می گذرد همه تیم ها به دلیل جذب بازیکنان خوب شرایط قدرتمندی پیدا می نمایند و فاصله آنها با یکدیگر کمتر می گردد. در حال حاضر می بینیم که در بالای جدول اختلاف امتیازها یک یا دو است و یا در میانه جدول 5 یا 6 تیم هم امتیاز هستند و یک نتیجه غیرمنتظره می تواند یک تیم را از نهم یا دهم جدول به چهارم یا پنجم جدول برساند و این نشان دهنده آن است که بازیکنان خوب بین تیم ها تقسیم شده و این بر جذابیت های لیگ سال جاری افزوده است.

اردستانی در خصوص ملاقات استقلال برابر نساجی قائمشهر که روز آدینه برگزار خواهد شد، گفت: آبی پوشان در ملاقات برابر مسجد سلیمان که هفته قبل انجام گرفت با بدشانسی بُرد را از دست دادند. آنها سه بار تیر دروازه نفت را لرزاندند، ولی توپشان وارد دروازه نشد و استقلال نتوانست به سه امتیاز این ملاقات دست پیدا کند، اگر چه خیلی ها فکر می کردند بعد از این بازی، استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد اما نتایج جالبی که برای دیگر تیم های مدعی رقم خورد باعث شد آبی پوشان همچنان در بالای جدول لیگ بمانند.

وی تأکید کرد: درست است که نساجی این روزها شرایط خوبی ندارد اما این نباید بازیکنان استقلال را دچار غرور نموده و آنها فکر نمایند که از پیش برنده هستند. تیم هایی که در پایین جدول شرایط بدی دارند، همواره مقابل استقلال و پرسپولیس بازی های قابل قبولی انجام می دهند. بدون ترس به زمین می آیند و تمام توان خود را برای موفقیت مقابل این تیم ها به کار می گیرند، بنابراین استقلال باید هوشیار باشد، خود را از پیش برنده نداند، زیرا این بازی یک ملاقات سخت برای آبی پوشان خواهد بود.

اردستانی در ادامه توضیح داد: مجید جلالی به تیمی آمده که شرایط خوبی نداشته، مطمئناً او برای ملاقات برابر استقلال برنامه ریزی دقیقی دارد و می خواهد از تهران با دست پُر به قائمشهر برگردد، به همین دلیل باید روز آدینه شاهد یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

مدافع سابق استقلال در خصوص نقاط ضعفی که در تیم فکری وجود دارد و باید آن را تا آغاز لیگ قهرمانان رفع کند، گفت: استقلال در لیگ قهرمانان در یک گروه سخت قرار گرفته، محمود فکری باید به سرعت نقاط ضعفش را رفع نموده تا بتواند در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشد. در حال حاضر استقلال به یک هافبک بازی ساز و خلاق احتیاج دارد که بتواند میانه میدان را از آنِ آبی پوشان کند.

وی در خاتمه اعلام کرد: امیدوارم تیم های حاضر در لیگ قهرمانان برخلاف گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشند تا بتوانیم در این فصل از لیگ قهرمانان شاهد حضور تیم های ایرانی در ملاقاتهای نهایی و نیمه نهایی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نساجی می تواند برای استقلال دردسرساز گردد، لیگ برتر جذاب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی می تواند برای استقلال دردسرساز گردد، لیگ برتر جذاب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید