استقلال امیدوار به جابجایی رکورد خودش، آمار گل زدن و گل خوردن

به گزارش وبلاگ ماشین، رکورد برترین خط دفاعی در تاریخ ادوار لیگ برتر با تنها 13 گل خورده در هجدهمین دوره لیگ برتر در دست تیم استقلال است و آنها امیدوارند در این فصل بتوانند این رکورد خود را بهبود بخشند.

استقلال امیدوار به جابجایی رکورد خودش، آمار گل زدن و گل خوردن

استقلالی ها که در انتها هفته بیست و چهارم با 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارند، در این 24 بازی تنها 8 بار دروازه شان باز شده که یک بار آن از روی نقطه پنالتی و 7 بار در جریان بازی بوده است. آنها این 8 گل را در 7 بازی دریافت نموده اند تا در 17 بازی پیروز به ثبت کلین شیت شده باشند که این هم رکوردی جالب برای این تیم است. تنها تیمی که در یک بازی بیشتر از یک بار پیروز به باز کردن دروازه استقلال شده مس رفسنجان است؛ و این تیم در بازی که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مقابل آبی پوشان باخت، 2 بار پیروز به گلزنی شد.

این آمار می گوید آبی پوشان به طور میانگین در هر 3 بازی یا در هر 270 دقیقه یک بار دروازه شان باز شده است و در صورت حفظ همین فرایند، آنها ممکن است در انتها فصل مجموع گل های خورده شان به عدد 10 برسد که در این صورت رکورد خودشان را بعد از 3 فصل بهبود خواهند بخشید.

آبی پوشان که بر خلاف تعداد گل های خورده در گل های زده برترین عملکرد را ندارند، با 32 گل زده بعد از سپاهان و پرسپولیس دارای سومین خط حمله برتر رقابت ها هستند و این آمار نشان می دهد آنها به ازای هر 65 دقیقه بازی یک بار پیروز به گلزنی شده اند که شاید این مقدار گلزنی برای تیمی که مدعی قهرمانی است خیلی عدد جالبی نباشد.

شاگردان مجیدی تا انتها فصل 6 بازی در پیش دارند که به ترتیب باید با سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان ملاقات نمایند که از این بازی ها ملاقات آنها با سپاهان، فولاد و مس رفسنجان خارج از خانه برگزار می گردد و تیم های شهرخودرو، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در تهران به مصاف آبی پوشان می آیند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال امیدوار به جابجایی رکورد خودش، آمار گل زدن و گل خوردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال امیدوار به جابجایی رکورد خودش، آمار گل زدن و گل خوردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید