فیفا در پی توسعه فرهنگ فوتبال در چین

به گزارش وبلاگ ماشین، رئیس فیفا گفت: فیفا در پی توسعه فرهنگ فوتبال در چین است تا پسران و دختران جوان رویای فوتبالیست شدن را داشته باشند.

فیفا در پی توسعه فرهنگ فوتبال در چین

جام دنیای باید فرصتی برای شادی و اتحاد باشد. اینفانتینو در مصاحبه ای اختصاصی روز چهارشنبه به شینهوا گفت: این باید پیامی امیدوار نماینده باشد.

اینفانتینو گفت: فوتبال بعلاوه یک فعالیت مالی مهم با فراوری ناخالص داخلی دنیای به ارزش صد ها میلیارد دلار است که میلیون ها شغل ایجاد می نماید و رشد مالی را تقویت می نماید.

اینفانتینو انتظار داشت جام دنیای فوتبال در قطر را پنج میلیارد نفر دیدن نمایند که بیش از نیمی از جمعیت دنیا است.

اینفانتینو با اشاره به برنامه چین برای میزبانی جام دنیای فوتبال زنان در سال 2031، گفت: این اقدام، همراه با مشارکت چین در باشگاه های فوتبال و فوتبال جوانان، به برطرف عدم تعادل منطقه ای در توسعه فوتبال یاری می نماید و برای توسعه کلی این ورزش بسیار مهم است.

او ادامه داد: چین باید بخش کلیدی رشد فوتبال باشد. مناقصه برای رویداد های مهم باید عنصری باشد که باعث رشد بیشتر فوتبال در چین، فوتبال زنان یا مردان گردد.

وی گفت: فیفا در خصوص چگونگی اجرای فرهنگ فوتبال در چین بحث نموده و در پی رشد فرهنگ فوتبال است به این امید که پسران و دختران جوان رویای فوتبالیست شدن را داشته باشند و روحیه تیمی و احترام به یکدیگر را به آن ها بیاموزند.

وبلاگ ماشین ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فیفا در پی توسعه فرهنگ فوتبال در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا در پی توسعه فرهنگ فوتبال در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید