رقم عجیب قرارداد مهدی قایدی با استقلال

به گزارش وبلاگ ماشین، به گزارش ایلنا، افشای نامه ای از مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خطاب به مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه رقم قرارداد مهدی قایدی را افشا کرد. آجورلو برای تایید مبالغ حسابرسی باشگاه خطاب به خانم زارع مبلغ رضایتنامه و بعلاوه دستمزد قایدی برای حضور دوباره در استقلال را اعلام نموده است.

رقم عجیب قرارداد مهدی قایدی با استقلال

باشگاه استقلال تهران قرارداد مهدی قایدی را با انتقالی قرضی هفته گذشته پیش از ملاقات با ملوان بندرانزلی در هفته دوم مسابقات لیگ برتر به صورت رسمی امضا کرد.

قایدی با چه هزینه ای دوباره آبی پوش شد؟

از زمان انتشار زمزمه هایی مبنی بر شایعات بازگشت قایدی به تیم استقلال، حدس ها مبنی بر رقم سنگین به خدمت گرفتن دوباره این بازیکن مطرح شد.

در نامه آجورلو تعیین شده است که بازگشت این بازیکن باشگاه یک میلیون و صد هزار یورو هزینه داشته است.

از این مبلغ قابل توجه، 250 هزار یورو به عنوان رضایتنامه به باشگاه شباب الاهلی امارات پرداخت شده و مابقی یعنی 850 هزار یورو نیز به عنوان قرارداد پایه و آپشن به بازیکن پرداخت می گردد. با احتساب قیمت روز گذشته ارز یورو (29.127 تومان)، بازگشت قایدی 31 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه داشته است.

در این نامه بعلاوه تعیین شده که باشگاه استقلال در مردادماه سال گذشته با فروش قایدی در قراردادی پنج ساله نزدیک 47 میلیارد و 600 میلیون تومان عایدی داشته است.

استقلال بدهکار نیست

از جمله موارد قابل توجه این نامه به غیر از قرارداد قایدی می توان به بند اول آن اشاره نمود که تعیین شده مطالبات بازیکنان و اعضای تیم پرداخت شده است و هیچگونه بدهکاری ای متوجه باشگاه تهرانی نیست.

باشگاه بعلاوه تایید کرد که مابقی مدارک لازم برای حسابرسی را پیش از موعد مقرر، 15 آبان ماه، ارسال خواهد نمود.

ایلنا

منبع: فرارو

به "رقم عجیب قرارداد مهدی قایدی با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم عجیب قرارداد مهدی قایدی با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید