رقابت سنگین غولهای فناوری چین و کره در زمین هند

به گزارش وبلاگ ماشین، غولهای مشهور فناوری کره و چین یعنی سامسونگ و برخی رقبای چینی مثل هواوی به زمین هند کشیده شده است چرا که ب نظر می رسد هند شانس نخست موفقیت غولهای فناوری در سطح بین الملل است

رقابت سنگین غولهای فناوری چین و کره در زمین هند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ قصد دارد یک سری گوشی هوشمند میان رده را پیش از عرضه در بازار جهانی وارد هند کند. هدف از این کار پس گرفتن بازار پر سود هند از چنگ رقبای چینی مانند شیائومی است.

به گفته محققان حوزه تکنولوژی، سهم شیائومی در بازار موبایل هند، در سال 2018 دو سوم بوده و این در حالی است که بازا مذکور همیشه در اختیار سامسونگ بود.

بر همین اساس سامسونگ قصد دارد 3 گوشی نو سری M را تنها از طریق وب سایت خرید و فروش آمازون در هند بفروشد. این روش به شرکت سامسونگ کمک می کند که فروش آنلاین خود را دو برابر کند.

فروش تلفنهای همراه سامسونگ در هند در 12 ماهه سال 2018 با 373.5 میلیارد روپیه (5.3 میلیارد دلار) به اتمام رسیده است. قرار است گوشی های ساخته شده برای بازار هند با قیمت کمتر از 10،000 روپیه ($ 141.80) تا 20000 روپیه با باتری های قوی و ویژگی هایی مانند شارژ سریع ارائه شود.

سامسونگ تمرکز خود را بر هندوستان افزایش داده است، که بیش از یک میلیارد مشترک سیم کارت های بی سیم است و حدود 350 میلیون کاربر هنوز از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند.

سال گذشته آن را باز کرد آنچه که گفته شد بزرگترین شرکت تولید کننده تلفن همراه در حومه مرکز هند در دهلی نو بود و همچنین بزرگترین فروشگاه تلفن همراه در جهان در بنگالورو.

منبع: انتخاب

به "رقابت سنگین غولهای فناوری چین و کره در زمین هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سنگین غولهای فناوری چین و کره در زمین هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید