هواوی P50 سال 2022 راهی بازار جهانی می گردد

به گزارش وبلاگ ماشین، هواوی چند ماه قبل در چین از گوشی های سری P50 رونمایی کرد. حالا بعد از مدت ها انتظار، این شرکت اعلام نموده که گوشی های موردنظر اوایل سال 2022 راهی بازار جهانی خواهند شد.

هواوی P50 سال 2022 راهی بازار جهانی می گردد

اگرچه هواوی علت این تأخیر طولانی مدت در عرضه جهانی سری P50 را اعلام نکرده، ولی به احتمال زیاد این موضوع به کمبود جهانی تراشه برمی شود. باید خاطرنشان کنیم گوشی P50 پرو در دو مدل مبتنی بر چیپست های کایرین 9000 و نسخه 4G اسنپدراگون 888 راهی بازار چین شده ولی گوشی P50 فقط از نسخه 4G اسنپدراگون 888 بهره می برد. از طرف دیگر به علت تحریم های آمریکا، هواوی بازار چین را در اولویت خود قرار داده است.

این تأخیر طولانی به این معناست که فاصله بین عرضه P50 برای بازار جهانی و معرفی سری P60 کوتاه تر از همواره خواهد بود. البته در خصوص معرفی سری P60 هنوز گزارش موثقی منتشر نشده و شاید هواوی به علت مسائل تحریم پیروز و دیگر چالش ها پیروز به فراوری این گوشی ها نشود. بعلاوه اگر گوشی های سری P60 عرضه نشوند، P50 باید با پرچم داران بهتر و جدیدتر رقابت کند و به همین دلیل احتمالا جلب توجه چندانی نمی کند.

البته بعد از شروع تحریم های آمریکا علیه هواوی، فروش گوشی های این شرکت فرایند نزولی داشته و این یعنی در برترین حالت، گوشی های سری P50 رقیب قدرتمندی برای گوشی های ساخت سامسونگ و شیائومی نخواهند بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی P50 سال 2022 راهی بازار جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P50 سال 2022 راهی بازار جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید