خودزنی عجیب یک پرسپولیسی با گلایه از فردوسی پور

به گزارش وبلاگ ماشین، باز هم همان حرف های تکراری و همیشگی از علیرضا حقیقی؛ گلری که فکر می نماید از همه بهتر است، اما ترجیح می دهد این ادعا را به جای داخل زمین، در مصاحبه با رسانه ها ثابت کند.

خودزنی عجیب یک پرسپولیسی با گلایه از فردوسی پور

به گزارش وبلاگ ماشین آنلاین، در حاشیه برگزاری نخستین جلسه تمرینی نساجی زیرنظر یک مربی اسپانیایی که جانشین حمید مطهری شده، علیرضا حقیقی فرصت را مغتنم شمرده تا یک مرتبه دیگر به دفاع از عملکرد خودش بپردازد. نساجی 11هفته است که نبرده و حقیقی هم در این 11بازی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه اش نشده است. هیچ تیمی رکورد به این بدی ندارد؛ حتی نفت مسجدسلیمان که در قعر جدول قرار گرفته است.

با این حساب به نظر می رسد استفاده از کلمه کلین شیت باعث عصبانیت حقیقی می گردد. گلر نساجی گفته: در فوتبال ما کلین شیت بد جا افتاده است. آقای فردوسی پور این واژه را آوردند و هیچ توضیحی راجع به آن ندادند. همین کلین شیت، کلین شیت کردن ها باعث شد که نتیجه اش را در جام جهانی ببینیم. شاید من هم بودم همین اتفاق می افتاد اما بولد شدن کلین شیت و اینکه کارشناسان در تلویزیون تعداد آن را می شمارند، درست نیست. معتقدم باید ببینیم که کسی که کلین شیت نموده چندتا سیو داشته است. کلین شیت کردن مستلزم دفاع تیمی است.

اصل حرف علیرضا حقیقی غلط نیست و به هر حال کلین شیت بدون مهارهای مؤثر، ارزش چندانی ندارد. با وجود این نمی توان اینطور هم نتیجه گرفت که کلین شیت حرف بد و بی ربطی است. مثل مهاجمان که بر سر کسب کفش طلا رقابت می نمایند، عنوان دستکش طلایی هم به گلرها انگیزه مضاعف می دهد تا بیشتر بجنگند و پیروز تر باشند. بله؛ قطعا اگر شما ساختار دفاعی بهتری داشته باشید راحت تر می توانید دروازه تان را بسته نگه دارید، اما آیا خود آقای حقیقی در تیم های بزرگ بازی ننموده؟ در همین پرسپولیس عملکرد او خوب بوده؟ در گل گهر چطور؟ وقتی در خصوص جام جهانی صحبت می نماید و به گلرهای تیم ملی طعنه می زند، آیا خودش فراموش نموده سال2014 جلوی بوسنی هر توپی روی دروازه اش آمد گل شد؟ کاش حقیقی انرژی اش را به جای سرکوب دیگران، صرف بهبود کیفیت خودش می کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خودزنی عجیب یک پرسپولیسی با گلایه از فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودزنی عجیب یک پرسپولیسی با گلایه از فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید