خبرنگاران 170 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد

به گزارش وبلاگ ماشین، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز سه هزار و 400 واحد صنفی مورد نظارت و پایش قرار گرفته است، گفت: از این تعداد 170 واحد صنفی متخلف به دلیل فعالیت غیرمجاز پلمب شده است.

خبرنگاران 170 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار وبلاگ ماشین افزو: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در شهرستان ری نیز به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا باید بعضی صنوف غیر ضرور تعطیل می شدند، گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم اجرا شده و طی آن بازرسان فرمانداری ری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و پلیس اماکن تعطیلی صنوف غیر ضروری شهرستان را زیر نظر داشتند.

توکلی اضافه نمود: درست است که اصناف شهرستان ری با تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل مالی روبرو هستند ولی صاحبان صنوف باید بدانند که تمامی سختگیری ها و اعمال قانون ها در جهت حفظ جان مردم و سلامت عمومی انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دولت و ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، برطرف مسائل مالی اصناف را مدنظر قرار داده است، گفت: مسائل مالی اصناف به زودی در فرمانداری شهرستان ری مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

توکلی ابراز کرد: بر اساس دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری در طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا زمان مشخص شده تنها صنوف عرضه کننده مایحتاج ضروری مردم اجازه فعالیت دارند و اجرای این دستورالعمل برای واحدهای صنفی شهرستان ری الزامی است و در صورت رعایت نکردن آن، با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

شهرستان ری با جمعیت یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا به امروز 60 هزار و 500 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 136 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار739 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 170 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 170 واحد صنفی شهرری در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید