برترین صبحانه تهران را کجا بخوریم؟ ، صبحانه در کافه های تهران

به گزارش وبلاگ ماشین، هرکدام از ما شاید به یک وعده غذایی بیشتر علاقه داشته باشد، اما در بین همه وعده های غذایی صبحانه را به خاطر مشغله و دغدغه هایمان معمولا فراموش میکنیم یا وقتی برای آن نداریم. چه اهل خوردن صبحانه باشید و یا خیر، خوردن صبحانه ای مفصل خارج از خانه واقعا لذت بخش است. همین که خواب آلود ناچار به درست کردن قهوه و چای و گرفتن آب پرتقال و چیدن میز صبحانه نباشیم، بی نهایت خوشایند است. در چند سال اخیر خوردن صبحانه در کافه ها رایج تر شده و اکثریت کافه ها منوی صبحانه را هم به فهرست خدمات خود اضافه نموده اند. روز به روز هم به تعداد این کافه ها اضافه می گردد. برترین صبحانه تهران را در کدام کافه میل کردید؟ این شاید سوالی باشد که دانستن جوابش برای عاشقان صبحانه مفید باشد. اگر شما هم در پی برترین صبحانه در تهران هستید با خبرنگاران همراه باشید تا برترین صبحانه تهران و یا صبحانه در غرب تهران و کافه هایی که صبحانه در تهران در فضای باز را سرو می نمایند را به شما معرفی کنیم.

برترین صبحانه تهران را کجا بخوریم؟ ، صبحانه در کافه های تهران

صبحانه در غرب تهران : کوبابا

رستوران کوبابا از آن دسته رستوران هایی است که به سرعت در بین همگان محبوب شد و بعد از شعبه اصلی آن که در جردن است، شعبه ای در باملند افتتاح کرد که در هر دو شعبه صبحانه هایی مفصل و با کیفیتی عالی سرو میکند. سطح قیمت این رستوران به نسبت دیگر کافه ها بالاس است با این حال غذاهایی بسیار خوشمزه سرو می نماید و قطعا برترین صبحانه در تهران را می توانید در این کافه رستوران پیدا کنید. منوی صبحانه کوبابا سلف است و میتوانید تا حدی که از دوست دارید از غذایتان لذت ببرید.

آدرس: کوبابا. جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول

صبحانه در تهران در فضای باز : ریبار

در موزه زمان در محدوده زعفرانیه کافه ای زیبا واقع شده که هم در محله ای خوش آب و هوا واقع شده و هم برترین صبحانه تهران را سرو می نماید. صبحانه های ریبار بسیار مفصل است و منوی سرد و گرم دارد که میتوانید هرچقدر که دلتان بخواهد میل کنید. سلف های این کافه هیچ چیزی کم ندارد و کافی است هوس کنید تا به راحتی بتوانید هوس خود را برآورده کنید. اگر گذرتان به سمت زعفرانیه خورد به هیچ عنوان صبحانه های این کافه رستوران را از دست ندهید.

آدرس: ریبار. خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

بن ژور

یکی دیگر از کافه هایی که برترین صبحانه در تهران را سرو می نماید بن ژور حوالی میدان آرژانتین است. منوی صبحانه این کافه آن چنان متنوع نیست اما هم سطح قیمتی مناسب دارد و هم غذاهایی عالی و با کیفیت را سرو می نماید. برای همین در فهرست برترین صبحانه تهران ما قرار گرفته است.

آدرس: بن ژور. میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، روبروی پارکینگ شهروند

صبحانه در غرب تهران : بارولا

بارولا در محدوده زعفرانیه واقع شده است و یکی از کافه های معروف تهران است. کیفیت صبحانه این کافه رستوران در حد مطلوبی است و در منوی متنوع آن از املت گرفته تا بار میوه و نان و صبحانه گرم و سرد موجود است. شما می توانید با پرداخت مبلغی تعیین (حدود 50 هزار تومان) از تمام محتویات منوی صبحانه انتخاب کنید . اگر دلتان یک صبحانه متنوع و خوشمزه می خواهد، بارولا را امتحان کنید.

آدرس: بارولا. زعفرانیه ، مقدس اردبیلی ، بین الف و ب ، مجتمع تجاری میلان ، طبقه دوم

صبحانه در غرب تهران : دلچه ویتا

اگر حوالی منطقه فرمانیه ساکن هستید یا کار می کنید و قصد صرف صبحانه خارج از خانه را دارید، این جا را به شما پیشنهاد می دهیم این کافه رستوران از شما در دو فضای باز و بسته پذیرایی می نماید. شما می توانید صبحانه دلخواهتان را همراه با چای، قهوه و انواع آبمیوه سفارش دهید و یک صبح پر انرژی را شروع کنید.

آدرس: دلچه ویتا. چهار راه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، برج تجاری آرتمیس، طبقه 2

صبحانه در غرب تهران : اردک آبی

این رستوران در مرکز خرید تندیس تجریش واقع شده است. این رستوران منویی در 3 دسته برای شما تدارک دیده است و شما می توانید با پرداخت مبلغی بین 35 تا 50 هزار تومان از منوهای مختلف این رستوران دست به انتخاب بزنید. بوفه صبحانه سرد، گرم و بوفه صبحانه سرد و نان شیرینی های متنوع همراه با بوفه انواع صبحانه گرم ایرانی و فرنگی به اضافه املت بار از انتخاب های شما در اردک آبی است.

آدرس: اردک آبی. تجریش-مرکز تجاری تندیس

صبحانه در تهران در فضای باز کافه دنگ

کافه رستوران دنگ در محدوده خیابان ملاصدرا واقع شده است. در منوی صبحانه این کافه رستوران انواع صبحانه از ایرانی و انگلیسی گرفته تا انواع رولت، تست و املت وجود دارد و شما می توانید از میان این منوی متنوع آنچه باب میلتان است را انتخاب کنید. قیمت ها نیز نسبت به سایر کافه رستوران ها مناسب است.

آدرس: کافه دنگ. ونک، ملاصدرا،شیخ بهایی شمالی، بعد از صائب تبریزی، نبش عبید زاکانی، پلاک 84

لانجین

لانجین از آن کافه رستوران هایی است که شعبات مختلفی دارد. در منو این کافه رستوران انواع صبحانه فرنگی و ایرانی از انواع املت گرفته تا سوسیس تخم مرغ و … موجود است. شما می توانید همراه برترین صبحانه تان انواع قهوه، چای و آبمیوه را میل کنید.

آدرس: لانجین. گاندی جنوبی، بین خیابان پانزدهم و هفدهم، پلاک 53

کافه آلبالو

کافه آلبالو از آن کافه های قدیمی است که سالهاست در مرکز خرید آینه ونک جا خوش نموده است. این کافه محیطی دنج و آرام دارد و البته صبحانه های خوشمزه ای را در یک فضای آرام به شما ارائه می دهد. در منوی صبحانه آلبالو انواع املت و نیمرو، همراه با نوشیدنی های گرم و سرد ارائه می گردد. در خصوص قیمت ها هم باید بگوییم که قیمت صبحانه در این کافه کاملا کارمندی است. شما می توانید یکی از برترین صبحانه های زندگی تان را در این کافه میل کنید.

آدرس: کافه آلبالو. خیابان ونک- آینه ونک طبقه روی همکف

صبحانه در تهران در فضای باز برادران

کافه رستوران برادران یکی از برترین انتخاب هایی است که قطعا می توانید برای صبحانه داشته باشید. صبحانه هایی خوش طعم و لذیذ که میتوانید به قیمتی عالی و مناسب آن را میل کنید. در منوی این رستوران انواع، املت، نیمرو، نان های حجیم شکم پر و … در کنار نوشیدنی هایی چون شیر عسل و انواع قهوه و چای موجود است. اگر گذرتان به خیابان سئول خورد به هیچ وجه صبحانه های این کافه را از دست ندهید که شرط می بندم یکی از برترین هایی است که در حال حاضر می توانید امتحان کنید.

آدرس: کافه رستوران برادران. ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک9

منبع: همگردی

به "برترین صبحانه تهران را کجا بخوریم؟ ، صبحانه در کافه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین صبحانه تهران را کجا بخوریم؟ ، صبحانه در کافه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید