ادامه روند افزایشی قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروی پرطرفدار 17 میلیون تومان گران شد ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش وبلاگ ماشین، قیمت خودرو همچنان درحال افزایش است. کارشناسان دلیل این افزایش قیمت را تعلل مسئولان در اعلام قیمت های نو خودرو می دانند.

ادامه روند افزایشی قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروی پرطرفدار 17 میلیون تومان گران شد ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش وبلاگ ماشین تجارت نیوز، قیمت خودرو روز یکشنبه، 20 فروردین 1402 با تغییراتی همراه شد.

برخلاف سال های گذشته که بازار از نیمه های فروردین آغاز به کار می کرد، در سال تازه قیمت خودرو از ابتدای فروردین با نوساناتی همراه شد.

در سایت های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این توضیح ثبت شده است:

پراید 111 که سال گذشته نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با نرخ ثابت 350 میلیون تومان عرضه شد.

قیمت پژو 207i نیز 13 میلیون تومان افزایش یافت و وارد کانال 700 میلیون تومانی شد. دنا پلاس هم در 24 ساعت گذشته 17 میلیون تومان گران شد و اکنون آن را با نرخ پایین تر از 880 میلیون تومان در بازار نمی توان یافت.

پژو پارس سال، مدل 1400 که سال گذشته جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و با 10 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، سقف 546 میلیون تومان را شکست.

پژو 206 تیپ 5 که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز 11 میلیون تومان گران شد و نرخ 588 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

لاماری که کمتر از یک سال است پا به بازار خودرو گذاشته است، 40 میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرد و با نرخ دو میلیارد و 260 میلیون تومان عرضه شد. این درحالی است که این خودرو در ابتدای ورود به بازار تنها 890 میلیون تومان قیمت داشت.

دیگنیتی نیز امروز 40 میلیون تومان گران شد وارد کانال دو میلیارد و 230 میلیون تومان شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل 1397 هم به پنج میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، یکشنبه، با قیمت یک میلیارد و 155 میلیون تومان عرضه شد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار خودرو از زمان انتشار خبر افزایش 35 درصدی قیمت خودروهای کارخانه ای با حدود پنج درصد افزایش قیمت روبرو شده است. اما احتمال این وجود دارد که پس از اعمال این افزایش قیمت بر خودروهای کارخانه ای، قیمت خودرو در بازار آزاد بیش از پنج درصد نیز افزایش یابد.

او اضافه نمود: اما شرایط خرید و فروش خودرو هم گام با روند صعودی قیمت ها بهتر شده و سطح معاملات بالا رفته است. به نظر می رسد با گران شدن قیمت خودرو در درب کارخانه، سطح معاملات نیز بالا رود. چراکه در زمان افزایش قیمت ها خرید و فروش بیشتر صورت می گیرد تا زمانی که قیمت ها رو به کاهش باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادامه روند افزایشی قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروی پرطرفدار 17 میلیون تومان گران شد ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه روند افزایشی قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروی پرطرفدار 17 میلیون تومان گران شد ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید