210 هنرمند توان یاب تحت پوشش صندوق اعتباری هنر قرار می گیرند

به گزارش وبلاگ ماشین، تهران (پانا) - مدیر صندوق اعتباری هنر در بازدید از دومین جشنواره توان یابان هنرمند از خرید آثار این رویداد هنری از طریق وزارت ارشاد و عضویت 210 هنرمند این عرصه در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

210 هنرمند توان یاب تحت پوشش صندوق اعتباری هنر قرار می گیرند

به گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و کننده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دومین جشنواره و نمایشگاه توان یابان هنرمند (همام) ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه از نزدیک با آثار هنرمندان حاضر در این رویداد هنری آشنا شد و در جریان فرایند برگزاری آن قرار گرفت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید دو ساعته خود در فضایی صمیمی با هنرمندان توان یاب به گفت وگو با آنها پرداخت و از نزدیک در جریان آثار ارائه شده قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید ضمن شنیدن مسایل و مسائل هنرمندان توان یاب، قول مساعد داد تا تمامی موارد مطرح شده را تک تک از طریق همکاران صندوق اعتباری هنر پیگیری و به انتها نتیجه برساند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین ضمن ستودن آثار ارائه شده در این نمایشگاه، از تحت پوشش قرار دادن تمامی 210 هنرمند شرکت کننده توان یاب در این نمایشگاه در صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در اولین فرصت ممکن با هماهنگی مسئولان و دست اندرکاران این نمایشگاه در خصوص هماهنگی برای عضویت این افراد اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

پوراحمدی همچنین حمایت و کمک به هنرمندان به ویژه هنرمندان توان یاب را وظیفه صندوق اعتباری هنر برشمرد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره وزارتخانه در دولت مردمی همواره بر حمایت همه جانبه از اصحاب فرهنگ و هنر تاکید داشته و دارد. از این رو حضور بنده نیز در راستای همین سیاستگذاری و اولویت دولت مبنی بر کمک و حمایت از هنرمندان صورت گرفت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همگان به ویژه مسئولان دعوت کرد تا با حضور خود در چنین نمایشگاه ها و جشنواره ها ضمن دلگرمی هنرمندان توان یاب برای ادامه راه و تلاش آنها، با خرید آثار، انگیزه ای برای ادامه راستا این قشر فرهیخته فراهم کنند.

دومین جشنواره همام (جشنواره تخصصی ویژه توان یابان کشور) با نمایش 240 اثر خوشنویسی، نقاشی و صنایع دستی از هنرمندان توان یاب از روز جمعه ششم اسفند ماه آغاز به کار و تا 10 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری صبا دایر است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "210 هنرمند توان یاب تحت پوشش صندوق اعتباری هنر قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "210 هنرمند توان یاب تحت پوشش صندوق اعتباری هنر قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید