کاسیاس در دبی آموزشگاه دروازه بانی تأسیس کرد

به گزارش وبلاگ ماشین، سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا در کشور امارات یک آموزشگاه برای شناسایی و پرورش استعدادهای دروازه بانی تأسیس نموده است.

کاسیاس در دبی آموزشگاه دروازه بانی تأسیس کرد

به گزارش وبلاگ ماشین و به نقل از نشریه مارکا، ایکر کاسیاس اولین شعبه از آموزشگاه دروازه بانی خود را در شهر دبی امارات تأسیس کرد.

هدف سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های رئال مادرید از تأسیس این آموزشگاه شناسایی بازیکنان دارای استعداد دروازه بانی در خاور میانه است و ظاهراً او میخواهد شعبه های بیشتری از این آموزشگاه را در نقاط مختلف جهان تأسیس کند.

این آموزشگاه که کاسیاس نام خودش را روی آن گذاشته است، علاوه بر شناسایی و پروراندن دروازه بان های جوان، برنامه های آموزشی برای مربیان دروازه بانی هم دارد.

ایکر کاسیاس در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه در دبی گفت: برای دروازه بان شدن باید توانایی های خاصی داشته باشید. دروازه بانی پستی بی نظیر است و به همین علت هم آدم خاصی می خواهد که بتواند بار احساسی و مسئولیت های سنگین آن را تحمل کند. به همین علت من فکر کردم که ضروری است که برای دروازه بان ها یک دوره آماده سازی خاصی در نظر گرفته گردد و می توانم تجربه ام را در اختیار دروازه بان ها قرار دهم.

کاسیاس 40 ساله از ماه می سال 2019 که دچار حمله قلبی شد دیگر نتوانست به دوران بازیگری اش ادامه دهد و یک سال بعد به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاسیاس در دبی آموزشگاه دروازه بانی تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسیاس در دبی آموزشگاه دروازه بانی تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید