هشدار وزیر دفاع آمریکا درباره تهدیدها علیه ناتو

به گزارش وبلاگ ماشین، وزیر دفاع آمریکا گفت در جریان یکی از نشست های ناتو به دوره جدیدی از همکاری اشاره نموده و در عین حال درباره تهدید رقبای استراتژیک هشدار داده است.

هشدار وزیر دفاع آمریکا درباره تهدیدها علیه ناتو

اولین نشست لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با وزرای دفاع ناتو یک تغییر آشکار از دولت قبلی را نشان میدهد. روابط میان متحدان اروپایی در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ تیره شد و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه ناتو را گرفتار مرگ مغزی خواند.

براساس گزارش شبکه خبری سی ان ان، از این پیغام معین است که رهبران ناتو باید بیشتر نگران تهدیدی باشند که نه فقط از جانب چین بلکه از طرف روسیه که برخورد محبت آمیز تری را در دوره ترامپ شاهد بود، مطرح است.

لوید آستین پیغام جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تمایل ایالات متحده برای احیای دوباره روابط با این ائتلاف را تایید کرد. جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت: وزیر تاکید نمود که مهمترین وظیفه ناتو حفاظت از جمعیت و اراضی ما به وسیله ارائه یک بازدارندگی موثر و یک ارتش قدرتمند است.

به گفته ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو، در اولین نشست مجازی دو روزه، روسای دفاعی به آنالیز پیشنهادهایی از جمله تقویت تعهد ائتلاف به بازدارندگی و دفاع به وسیله ارائه مشوق ها برای شرکت کردن بیشتر قابلیت ها و تضمین تقسیم مسوولیت منصفانه تر پرداختند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار وزیر دفاع آمریکا درباره تهدیدها علیه ناتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزیر دفاع آمریکا درباره تهدیدها علیه ناتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید