نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/زنجان رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجان گفت: ایثار شهدا را نمی توان در چند مقاله گنجاند، زیرا ابعاد آن بسیار گسترده بوده و تنها گوشه ای از این ایثار را می توان واکاوی کرد.

نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند

علیرضا فیروزفر صبح امروز (چهارم آبان ماه) در همایش علمی کمیته علمی پژوهشی بزرگداشت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان که در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار گردید، با اشاره به فعالیت مستمر یک ساله برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان، اظهار کرد: از پاییز پارسال مسئولیت کمیته علمی پژوهشی به دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده و شروع به کار کرد.

وی اضافه نمود: با همکاری معاونت های مختلف دانشگاه و دانشجویان با تشکیل جلسات مدیریتی و تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مقرر شد همه فعالیت های این دانشگاه به برگزاری یک همایش معطوف گردد.

این مسئول با اشاره به فراخوان مقالات برای همایش علمی کمیته علمی پژوهشی از سال گذشته، توضیح داد: برای این فراخوان سه محور در 17 موضوع تعریف شد و مقالاتی به دبیرخانه همایش واصل شد که در مرحله اول این مقالات یک بار داوری عمومی و یک بار مقالات برتر تحت داوری ویژه کمیته قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه مقرر شده بود طرح های مختلف پژوهشی ذیل همایش علمی کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید استان زنجان مورد حمایت قرار گیرند، گفت: یک کار نوآورانه به وسیله مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر انجام شد که دانشجو و اساتید این دانشگاه از یک اپلیکیشن رونمایی خواهند کرد.

فیروزفر در رابطه با طرح ویژه پژوهشی، اظهار کرد: نقاط برجسته با تحلیل از اسناد و کتاب های موجود در استان زنجان به صورت یک طرح ویژه پژوهشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در همایش علمی کمیته علمی پژوهشی کوشش شده جرعه ناچیزی از دریای بیکران ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم را بچشیم، اعلام نمود: مقالات گنجایش اینکه نام خود را ایثار شهدا بگذارند، ندارند، زیرا ایثار شهدا یک تحقیق بزرگ می خواهد تا بلکه از گوشه ای از آن را بتوانیم واکاوی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان همه ایثار شهدا را در مقالات گنجاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید