مرحله مقدماتی حکم بازی تدارکاتی را داشت، پیش بینی قهرمان زود است

به گزارش وبلاگ ماشین، جهانگیر سید عباسی در مصاحبه با خبرنگاران درباره خاتمه مرحله مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی آسیاگفت: والیبال آسیا از سطح یکسانی برابر نیست چند تیم به استاندارد جهانی نزدیک می باشند و فقط دو تیم ایران و ژاپن استاندارد جهانی را دارند. سایر تیم ها فاصله زیادی با این استاندارد دارند. در مرحله گروهی با توجه به تغییراتی که در بدنه تیم ملی والیبال ایران اتفاق افتاده است فرصت خوبی برای آماده سازی تیم ملی انجام شد و این دیدارها حکم بازی های تدارکاتی را داشت.

مرحله مقدماتی حکم بازی تدارکاتی را داشت، پیش بینی قهرمان زود است

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: دور سوم مسابقات برای تیم ملی والیبال مهم خواهد بود. این تیم حتماً توانایی ایران این را دارد که از آوازه والیبال ایران و اسم قهرمانی خود دفاع کند.

وی گفت: صندلی خود را در آسیا از دست نداده ایم، تیم ملی ژاپن فقط به والیبال ایران نزدیک شده اند. پیش بینی این که چه تیمی قهرمان می گردد زود است باید منتظر ماند و نتیجه را دید اما والیبال ایران این پتانسیل را دارد. قبول دارم که بعضی فوق ستاره ها را نداریم و پر کردن این بازیکنان کار سختی است اما برای بازی هایی مانند المپیک و مسابقات قهرمانی دنیا که تا این رقابت ها هم فرصت زیادی به جای مانده است و می توانیم تیم را آماده کنیم اما برای مسابقات آسیایی به مسئله ای برنخواهیم خورد. برای تیم ملی والیبال در ادامه رقابت ها آرزوی موفقیت دارم.

دنیاگیر سیدعباسی در خاتمه درباره برگزاری کلاس مربیگری بین المللی سطح یک والیبال هم گفت: چند کلاس بین المللی در بخش بانوان و مردان برگزار گردید.در کلاسی که به میزبانی تبریز برگزار گردید من در کنار چنگیز آکار، مدرس فدراسیون دنیای حضور داشته ام. این کلاس مختص ملی پوشان والیبال و تعدادی از انجمن های آموزش وپرورش کشور بود به همین علت سطح کلاس بسیار بالا بود، ملی پوشانی مانند امیرحسینی، مصطفی شریفات، محمد محمد کاظم، رضا صفایی و سایر ملی پوشان حضور داشتند.

به گزارش وبلاگ ماشین، مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی آسیا برای تیم ملی والیبال ایران با شکست پاکستان و صدرنشینی گروه B به خاتمه رسید. شاگردان بهروز عطایی با اقتدار سه پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم های هنگ کنگ، تایلند و پاکستان کسب کردند و به دور دوم صعود کردند. رقابت های والیبال قهرمانی آسیا از روز 21 شهریور با حضور 16 تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن شروع شده و تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال های 2011، 2013 و 2019 اسم قهرمانی آسیا را کسب نموده است و این بار با راهنمایی مربی ایرانی در پی چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مرحله مقدماتی حکم بازی تدارکاتی را داشت، پیش بینی قهرمان زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله مقدماتی حکم بازی تدارکاتی را داشت، پیش بینی قهرمان زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید