دموی تکن 8 در دسترس نهاده شد؛ تریلر داستانی بازی را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ ماشین، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی در کنار انتشار نسخه دموی تکن 8، از تریلر داستانی نو این بازی مبارزه رونمایی نموده است.

دموی تکن 8 در دسترس نهاده شد؛ تریلر داستانی بازی را دیدن کنید

در داستان این بازی مورد انتظار آمده است که درگیری مداوم بین جین کازاما که مصمم به تغییر سرنوشت خود است، و پدرش، کازویا میشیما که با او مخالفت می نماید، به تدریج به یک درگیری بزرگ تبدیل شده که تمام جهان را درگیر می نماید. با ناپدید شدن هیهاچی میشیما، جنگ همه جانبه بین سازمان میشیما زایباتسو و شرکت جی کورپ به رهبری کازویا میشیما به خاتمه رسید، زیرا جی به علت افزایش نفوذ خود پیروز شد. با این حال، جی کورپ به جنگ در سراسر جهان ادامه داد. رهبران مختلف جهان به دستور سازمان ملل متحد گرد هم آمدند و در آنجا متعهد شدند که تحریم ها را علیه این شرکت تا زمانی که خلع سلاح کند، اجرا نمایند. سپس، کازویا به عنوان نماینده این شرکت ظاهر شد و اعلام نمود که شرایط آن ها را رد خواهد نمود و بلافاصله نیروهایش به سالن اجتماعات یورش بردند و آن را به همراه بقیه نیویورک به دریایی از شعله های آتش تبدیل کردند.

در همین حین، ارتشی شورشی به رهبری لارس الکساندرسون ماموریتی که برای سرنگونی کازویا طراحی شده بود را شروع کرد. جین کازاما کلید این عملیات خواهد بود، زیرا آموخته که قدرت شیطانی خود را به میل خود کنترل کند. بنابراین در حالی که خود جهان در تعادل است، نبرد بین شیاطین پدر و پسری در شرف شروع است.

لازم به ذکر است که نسخه دموی بازی نیز به تازگی در دسترس قرار گرفته است. این دمو فرصتی را برای افرادی که هرگز سری تکن را بازی نکرده اند فراهم می نماید تا جهانی هشتمین نسخه را تجربه نمایند و به وسیله بعضی از حالت های نسخه کامل در نبردهاییی حماسی شرکت نمایند. حالت های داستانی مانند Story و Arcade Quest و بعلاوه حالت هایی مانند Super Ghost Battle و Versus در این دمو گنجانده شده است.

بهتر است بدانید که فایل های ذخیره شما در این نسخه قابل انتقال به نسخه اصلی نیست. در نهایت از شخصیت های قابل بازی نسخه دمو می توان به جین، کازویا، نینا و پال فینیکس اشاره نمود. استیج های مبارزه نیز شامل Sanctum ،Urban Square و یاکوشیما می گردد.

بازی تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی تکن 8 در دسترس نهاده شد؛ تریلر داستانی بازی را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی تکن 8 در دسترس نهاده شد؛ تریلر داستانی بازی را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید