بازی Dreamlight Valley آذرماه منتشر می گردد؛ بازی دیگر رایگان نخواهد بود

به گزارش وبلاگ ماشین، شرکت گیم لافت (Gameloft) به تازگی از تاریخ انتشار بازی شبیه ساز Disney Dreamlight Valley پرده برداشته است.

بازی Dreamlight Valley آذرماه منتشر می گردد؛ بازی دیگر رایگان نخواهد بود

این بازی ابتدا در 6 سپتامبر 2022 (15 شهریور 1401) روی پلتفرم های مختلف به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد. از طرفی به نظر می رسد که بعد از خروج این بازی از حالت دسترسی زودهنگام، این بازی برخلاف برنامه ریزی قبلی رایگان نخواهد بود. کمپانی سازنده در بیانیه ای گفت:

در کنار عرضه رسمی بازی، بسته الحاقی پولی A Rift in Time نیز در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. در این ماجراجویی کاملاً نو، بازیکنان در جزیره اترنیتی با دوستان نوی دیدار می نمایند، اکوسیستم های نو را کشف نموده و خود را در عناصر گیم پلی نو غوطه ور می نمایند.

لازم به ذکر است که در کنار نسخه اصلی بازی، نسخه های گلد و Cozy برای هواداران در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل محتویات درون بازی و مقداری مون استون هستند. در این میان بسته Founders Packs تا یک روز قبل از عرضه بازی در دسترس است و به عنوان تشکر از بازیکنان، تمام آیتم های تزئینی منحصربه فرد موجود در نسخه گلد، به هر بازیکنی که در بازی Founders Pack را در تاریخ 4 دسامبر یا قبل از آن خریداری نموده، به صورت رایگان در کنار 2500 مون استون اهدا خواهد شد.

بازی Disney Dreamlight Valley در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Dreamlight Valley آذرماه منتشر می گردد؛ بازی دیگر رایگان نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dreamlight Valley آذرماه منتشر می گردد؛ بازی دیگر رایگان نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید