ایکس باکس گیم پس به زودی اکانت خانوادگی چند کاربره خواهد داشت

به گزارش وبلاگ ماشین، اینطور که به نظر می رسد مایکروسافت (Microsoft) قصد دارد تا اشتراک خود را به روز کند. طبق چیزی که اعلام شده این شرکت قصد دارد تا حالت خانواده را به گیم پس (Game Pass) اضافه کند. این حالت باعث خواهد شد تا چندین نفر از یک اشتراک استفاده کنند.

ایکس باکس گیم پس به زودی اکانت خانوادگی چند کاربره خواهد داشت

طبق چیزی که منابع معتبر گفتند، این سیستم نو به 5 کاربر در یک کشور اجازه خواهد داد تا از یک اشتراک استفاده کنند. این سیستم نو از همان اکانت خانواده (Family Account) مایکروسافت استفاده می کند. از لحاظ اقتصادی نیز این سیستم نو به شدت به صرفه است. به اینگونه که خرید یک اکانت خانواده از خرید 5 گیم پس مجزا بسیار ارزان تر خواهد بود.

این برنامه نو قرار است به زودی معرفی شده و در سال جاری در دسترس کاربران قرار بگیرد. در اصل با اینکار گیم پس یک قدم دیگر به سمت اقتصادی تر شدن پیش خواهد رفت.

سونی چندی پیش از سیستم اشتراکی خود رونمایی کرد. این سیستم اشتراکی نو رقیب مستقیم گیم پس مایکروسافت بوده و به همین دلیل زنگ خطری برای این شرکت است. تفاوت مهم میان این دو سیستم اشتراکی در زمینه عناوین انحصاری است. عناوین انحصاری ایکس باکس از روز اول در سرویس گیم پس حضور دارند. از طرفی عناوین انحصاری پلی استیشن در روز اول روی این اشتراک حضور ندارند. البته از لحاظ کیفی عناوین انحصاری پلی استیشن به شدت قدرتمند بوده و به همین دلیل ارزش صبر کردن را دارند.

گیم پس در حال حاضر بهترین اشتراک موجود در دنیای گیمینگ است. اگر شما نسخه آلتیمیت (Ultimate) را تهیه کنید، به عناوین گیم پس، EA Play و ایکس باکس گلد (Xbox Gold) دسترسی خواهید داشت. به همین دلیل این اشتراک به شدت اقتصادی بوده و عناوین خوبی نیز در آن وجود دارند. گیم پس یکی از عواملی است که افراد زیادی را به خرید ایکس باکس ترغیب می کند. حال با معرفی برنامه نو این سرویس اقتصادی تر نیز خواهد شد.

منبع: Gameindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایکس باکس گیم پس به زودی اکانت خانوادگی چند کاربره خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس گیم پس به زودی اکانت خانوادگی چند کاربره خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید