دبیر فدراسیون ژیمناستیک: در آسیایی 2017 و بازی های اسلامی قدرتمند ظاهر می شویم

به گزارش وبلاگ ماشین، دبیر فدراسیون ژیمناستیک حضور قدرتمند ورزشکاران ایرانی در رقابت های آسیایی 2017 اندونزی و مسابقات کشورهای مسلمان در آذربایجان را از مهم ترین اهداف و برنامه های این فدراسیون بیان کرد.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک: در آسیایی 2017 و بازی های اسلامی قدرتمند ظاهر می شویم

اسماعیل ادهمی در گفت وگو با وبلاگ ماشین، در جریان بازدید از آموزشگاه ژیمناستیک بندرانزلی اظهار کرد: برگزاری جشنواره های مختلف استانی در قالب ورزش های همگانی یکی از راه های قهرمان پروری است.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک از کسب سهمیه دعوت به المپیک با موفقیت ورزشکاران در رقابت های آسیایی اطلاع داد و گفت: فدراسیون ژیمناستیک نسبت به توسعه پایدار زیرساخت های ورزشی استان ها و حتی شهرستان ها اهتمام دارد.

او با اشاره به این که شش ماه از شروع به کار مجدد فدراسیون پس از یک سال وقفه می گذرد، ادامه داد: تاکنون شش مرحله مسابقات ژیمناستیک در سطح قهرمانی کشور برگزار شده است.

ادهمی برگزاری کلاس های مربیگری و کیفی سازی فعالیت های فدراسیون در بخش دختران و پسران را از دیگر برنامه های فدراسیون برشمرد.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک حضور قدرتمند ورزشکاران ایرانی در رقابت های آسیایی 2017 اندونزی و مسابقات کشورهای مسلمان در آذربایجان را از مهمترین اهداف و برنامه های این فدراسیون مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دبیر فدراسیون ژیمناستیک: در آسیایی 2017 و بازی های اسلامی قدرتمند ظاهر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون ژیمناستیک: در آسیایی 2017 و بازی های اسلامی قدرتمند ظاهر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید