دانشجویان دانشگاه تهران برای انجام فعالیت پژوهشی حضوری به سامانه جامع آموزش مراجعه کنند

به گزارش وبلاگ ماشین، دانشجویان دکتری دانشگاه تهران در سامانه جامع آموزش دانشگاه، درخواست حضور خود برای انجام فعالیت های پژوهشی را ثبت کنند.

دانشجویان دانشگاه تهران برای انجام فعالیت پژوهشی حضوری به سامانه جامع آموزش مراجعه کنند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ماشین، دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تهران که برای انجام فعالیت های پژوهشی خود نیاز به حضور در دانشگاه دارند، لازم است درخواست حضور خود را در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به ثبت برسانند.

با عنایت به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای سیاست های دانشگاه به منظور سامانه سپاری امور و استفاده بهینه از خدمات الکترونیک در جهت تسهیل، تسریع امور و عدم مراجعه حضوری دانشجویان، اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی، به منظور مساعدت و همکاری با دانشجویان مقطع دکتری فرآیند مربوط به درخواست پذیرش حضوری انجام فعالیت های پژوهشی در سامانه جامع آموزش دانشگاه را تعبیه کرد.

به همین منظور دانشجویان مقطع دکتری که ضرورت حضور آنان برای انجام فعالیت های پژوهشی، مورد تأیید پردیس / ‬دانشکده محل تحصیل قرار گرفته است، می توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه و انتخاب درخواست انجام فعالیت های پژوهشی، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و پس از پذیرش و تأیید نهایی توسط اداره کل خدمات آموزشی و مرکز بهداشت دانشگاه، به فعالیت های پژوهشی خود به صورت حضوری در دانشگاه ادامه دهند.

متقاضیان می توانند جهت مشاهده راهنمای ثبت درخواست اینجا کلیک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان دانشگاه تهران برای انجام فعالیت پژوهشی حضوری به سامانه جامع آموزش مراجعه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه تهران برای انجام فعالیت پژوهشی حضوری به سامانه جامع آموزش مراجعه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید