حاجی میرزایی: پیگیر رایگان شدن اینترنت دانش آموزان هستیم

به گزارش وبلاگ ماشین، وزیر آموزش و پرورش درباره رایگان شدن اینترنت شبکه شاد، گفت: مصوبه ای برای رایگان شدن آن داریم و در حال پیگیری اقدامات اجرایی آن هستیم که ان شاءالله عملیاتی گردد.

حاجی میرزایی: پیگیر رایگان شدن اینترنت دانش آموزان هستیم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ماشین محسن حاجی میرزایی در حاشیه بازید از فرایند احداث مجتمع آموزشی علامه طباطبایی در جمع وبلاگ ماشین درباره رایگان شدن اینترنت شبکه شاد، اظهار کرد: مصوبه برای رایگان شدن آن داریم و در حال پیگیری اقدامات اجرایی آن هستیم که ان شاءالله عملیاتی گردد.

وی درخصوص برگزاری امتحانات نهایی گفت: در خرداد، امتحانات نهایی را برگزار می کنیم و 3 هفته احتیاج است که برگزار گردد؛ دانش آموزان بعد از انتها امتحانات نهایی، 20 روز فرصت دارند تا برای کنکور آماده شوند و بر این اساس در دهه اول مرداد کنکور سراسری برگزاری خواهد شد.

حاجی میرزایی در مورد امتحانات سایر پایه های تحصیلی، ادامه داد: تأکید ما بر برگزاری حضوری امتحانات است، اما اگر پروتکل های وزارت بهداشت این اجازه را نداد، امتحانات به صورت غیرحضوری خواهد بود که روش غیرحضوری را در آینده اعلام می کنیم.

وی درباره شرایط پرداخت اجاره بهای مؤسسان مدارس غیردولتی که مالک حقیقی دارند، گفت: دولت مصوب نموده است که تمام اماکن استیجاری که متعلق به آموزش و پرورش است و در اختیار فعالیت های آموزشی قرار گرفته شده است، اجاره این چند ماه که تعطیل بوده، بخشیده گردد.

حاجی میرزایی درباره مجتمع آموزشی در حال ساخت علامه طباطبایی نیز اظهار کرد: این مدرسه یکی از مدارس پرسابقه در منطقه 10 تهران هست که شخصیت های عظیمی را به کشور و نظام تعلیم و تربیت تقدیم نموده است و 3 نفر از وزرای آموزش و رورش در این مدرسه تحصیل نموده اند لذا این مدرسه پیشینه درخشانی دارد.

وی ادامه داد: مدتی از احداثش می گذشت و احتیاج به بهسازی و بازسازی داشت؛ در سال 89 شروع شده، ولی متوقف شده بود که در سال گذشته با جدیت دنبال شده است و اکنون به حدود 50 درصد پیشرفت رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به ما اطمینان داد که در مهر 99 این پروژه عظیم افتتاح می گردد. این پروژه یک مجتمع آموزشی است که در هر 4 دوره دانش آموز می پذیرد و بیش از 1300 دانش آموز را دربرمی گیر که با مبلغ 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان نوسازی احداث می گردد؛ امیدوام در آینده شاهد پرورش افراد شاخصی در این مدرسه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حاجی میرزایی: پیگیر رایگان شدن اینترنت دانش آموزان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: پیگیر رایگان شدن اینترنت دانش آموزان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید