جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف با حمایت بلوبانک برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ماشین، دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف با حمایت بلوبانک برگزار می گردد.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف با حمایت بلوبانک برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، مراحل ثبت نام تیم ها و صاحبان ایده برای حضور در این دوره آغاز شده و به زودی کارگاه های آموزشی و منتورینگ جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار برپا می گردد.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف، از سال 1386 با کوشش مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و به شکل سالانه برگزار می گردد. این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای علمی و فنی دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارآفرینان و صاحبان طرح های نوآورانه است تا بتوانند ایده های خود را در حوزه های مختلف تجاری سازی نمایند.

همکاری با دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و شبکه ای از سرمایه گذاران این امکان را برای صاحبان طرح های نو فراهم نموده تا ایده خود را در جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف، پرورش و با کمترین ریسک، رشد و توسعه دهند.

دوره دوازدهم این جشنواره که کار خود را از تیرماه سال جاری با ثبت نام تیم ها و برگزاری جلسات همفکری و پنل های تخصصی آغاز نموده با حمایت بلوبانک، استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران برگزار می گردد. بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح تازهی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

حمایت از جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف در ادامه فعالیت های مسئولیت اجتماعی بلوبانک و به منظور حمایت از کارآفرینان و صاحبان طرح ها و ایده های نوآور انجام می گردد.

شرایط و مراحل برگزاری

دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف در سه بخش ایده، محصول اولیه و توسعه بازار دنبال می گردد. تیم های داوطلب می توانند طرح های خود را در حوزه های فینتک، آموزش و منابع انسانی، سلامت، گردشگری، کشاورزی، متاورس و بلاکچین، تحول دیجیتال، کسب و کارهای پایدار، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک و… به جشنواره ارسال نمایند.

پس از پر کردن فرم اطلاعات و تکمیل ثبت نام، مرحله غربالگری آغاز می گردد. در این مرحله تیم های اجرایی جشنواره، طرح های ارسالی را آنالیز و نظرات خود را به منظور برطرف نواقص احتمالی و تکمیل طرح ها ارائه می دهند.

تیم ها با عبور از مرحله غربالگری و تایید اولیه وارد مرحله عارضه یابی می شوند. در این بخش، طرح ها به طور اختصاصی از نظر فنی و کسب وکاری مورد آنالیز دقیق و جزئی قرار می گیرند.

پس از این مرحله تیم ها با توجه به نظرات و پیشنهادات گفته شده به تکمیل طرح ها، پیچ دک ها و ارائه های خود مشغول می شوند. با ارائه طرح ها به داوران جشنواره، مرحله دوم غربالگری آغاز می گردد. داوران جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف در هر بخش طرح ها را آنالیز و بهترین ایده ها را انتخاب می نمایند. تیم هایی که بتوانند نظر مثبت داوران را جلب نمایند، به دوره راهبری راه می یابند. این دوره به منظور آمادگی هر چه بیشتر تیم ها برای ارائه مقابل سرمایه گذاران و در طی بازه زمانی 30 تا 45 روزه برگزار می گردد. در طول این مراحل جلسات همفکری و کارگاه های آموزشی و منتورینگ مختلفی برای اعضای تیم ها برگزار می گردد.

ارائه تیم ها به سرمایه گذاران در مرحله دمودی و بعلاوه برگزاری مراسم اختتامیه انتها بخش دوره دوازدهم جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف خواهد بود.

در این دوره از جشنواره که اهدافی همانند آشنایی صاحبان صنعت با ایده ها و کارآفرینان تازه، معرفی کارآفرینان برتر به زیست بوم نوآوری، توانمندسازی و پشتیبانی طرح های کسب وکارهای نوپا و دانش بنیان، شبکه سازی و توسعه ارتباطات میان سرمایه گذاران و صاحبان ایده را دنبال می نماید، برنامه های جانبی مختلفی برگزار می گردد. از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری رویداد VC TALKS، ارائه های کوتاه کارآفرینان جوان، نمایشگاه، ریورس پیچ، گزارشات بازار و… اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این دوره از جشنواره لطفا به وبسایت این رویداد به نشانیhttps://vccup.sharif.ir مراجعه نمایید.

منبع: فوت و فن

به "جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف با حمایت بلوبانک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف با حمایت بلوبانک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید