کوشش اتحادیه جهانی کشتی برای حرفه ای شدن میزبانی مسابقات

به گزارش وبلاگ ماشین، دپارتمان ورزش اتحادیه جهانی کشتی با همکاری مگافون لایو راهنمای جامعی را برای کشورهایی که به دنبال برگزاری مسابقات کشتی هستند ایجاد نموده است.

کوشش اتحادیه جهانی کشتی برای حرفه ای شدن میزبانی مسابقات

اتحادیه جهانی اعلام نموده طی چند سال گذشته با افزایش حرفه ای شدن رقابت های بین المللی کشتی و بالا رفتن تماشاگران، ذینفعان و سازمان دهندگان مسابقات دستورالعمل های ثابت و مشخصی را برای برگزاری مسابقات درخواست نموده اند.

بر این اساس کتاب راهنمای به روز شده ای آماده دسترسی قرار گرفته که در آن به راحتی مکان و شرایط همه ملزومات برگزاری مسابقات از جمله جدول امتیازات، جانمایی میزهای سالن، دوربین های تلویزیونی، تریبون، سکوی اهدای مدال و سایر موارد را می توان مشاهده کرد.

ژان دانیل مدیر دپارتمان ورزشی اتحادیه جهانی در این مورد گفت: ما بسیار افتخار می کنیم که این ابزار جدید را به همه فدراسیون های ملی و همچنین برگزار کنندگان مسابقات ارائه می کنیم. با چنین اسناد و مدارک دقیق، آماده سازی سالن مسابقات به راحتی کنترل می گردد و رعایت الزامات اتحادیه جهانی نیز راحت تر دنبال می گردد.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی نیز در این مورد گفت: ما در شش سال گذشته سرمایه گذاری فراوانی را در ارائه ورزش کشتی انجام داده ایم و یک بخش اساسی آن مربوط به جزئیات سالن مسابقات و چیدمان آن است، این اسناد برای یکپارچه شدن برگزاری مسابقات در تمام جهانست و ما می خواستیم کل جامعه کشتی جهان از آن بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش اتحادیه جهانی کشتی برای حرفه ای شدن میزبانی مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش اتحادیه جهانی کشتی برای حرفه ای شدن میزبانی مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید