تسهیل اشتغال دانش آموختگان مدیریت فناوری در شرکتهای دانش بنیان

به گزارش وبلاگ ماشین به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران اظهار کرد: صندوق نوآوری بر اساس وظیفه قانونی خود موظف به حمایت مستقیم از شرکت های دانش بنیان است اما در سال های گذشته با توسعه اکوسیستم نوآوری کشور و توسعه استارت آپ ها، شرکت های خلاق و هسته های فناور، صندوق نیز سعی کرد حمایت های خود را به سایر اجزای اکوسیستم برساند و امروز بیش از 75 نوع خدمت را به این اکوسیستم ارائه می دهیم.

تسهیل اشتغال دانش آموختگان مدیریت فناوری در شرکتهای دانش بنیان

خیاطیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تقویت زمینه های همکاری های مشترک میان صندوق نوآوری و شکوفایی و انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان گفت: انجمن مدیریت فناوری و نوآوری از ظرفیت مناسبی برای اعتباربخشی و توانمندسازی کارگزاران اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور برخوردار است و ما نیز قصد داریم از این ظرفیت به نفع توسعه اقتصاد دانش بنیان بهره ببریم.

وی اضافه کرد: صندوق نوآوری در برنامه های خود در پی فراهم ساختن زمینه جذب کارشناسان و دانش آموختگان رشته های مرتبط با مدیریت فناوری و نوآوری در شرکت های دانش بنیان است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه با بیان اینکه در تدوین سیاست ها و برنامه های حوزه اقتصاد دانش بنیان باید از شبکه نخبگانی حوزه مدیریت و سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری استفاده کرد، گفت: در این راستا صندوق نوآوری و شکوفایی آماده مشارکت در برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری با موضوع تامین مالی اکوسیستم نوآوری کشور است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در انتها با تاکید بر اینکه امروز جامعه دانش بنیان را نخبگان کشور تشکیل داده اند، گفت: یکی از آثار همکاری صندوق نوآوری و انجمن مدیریت فناوری و نوآوری می تواند بهره گیری بیشتر و درست تر از ظرفیت شبکه نخبگان کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تسهیل اشتغال دانش آموختگان مدیریت فناوری در شرکتهای دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل اشتغال دانش آموختگان مدیریت فناوری در شرکتهای دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید