بهترین اسپیکرهای پرووان در دیجی کالا؛ 8 محصول خوش صدا برای بودجه های متفاوت

به گزارش وبلاگ ماشین، آیا در پی تجربه ای فراگیر و پویا از موسیقی هستید که هر فضایی را به کنسرتی خصوصی تبدیل کند؟ اسپیکرهای برند پرووان با ترکیبی از طراحی مدرن، کیفیت صدای بی نظیر و فناوری های پیشرفته پاسخی به این نیاز شما هستند. در این مقاله خبرنگاران مگ، ما به بررسی بهترین اسپیکرهای برند معتبر پرووان خواهیم پرداخت؛ جایی که هر مدل با ویژگی های منحصربه فرد خود، از قدرت پخش بالا گرفته تا اتصالات بی سیم پایدار و طول عمر باتری ایده آل طراحی شده اند. اگر شما هم در پی ایجاد یک حس و حال عالی با موسیقی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه اسپیکرهای پرووان می توانند به بهترین شریک صوتی شما در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری تبدیل شوند.

بهترین اسپیکرهای پرووان در دیجی کالا؛ 8 محصول خوش صدا برای بودجه های متفاوت

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4921

اگر بودجه کافی برای خرید بهترین اسپیکرهای پرووان در بازار را در اختیار دارید، به عنوان اولین محصول، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4921 را به شما پیشنهاد می دهیم که امتیاز بالایی از سوی کاربران دیجی کالا به دست آورده و همچنین حدود 95 درصد از خریدارانش نیز در این فروشگاه، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. این اسپیکر بلوتوثی که به صورت چمدانی طراحی شده، از بدنه ای پلاستیکی اما مقاوم و باکیفیت تولید شده و ابعاد آن معادل 360 در 210 در 525 میلی متر است. همچنین باید به وزن حدود 8 کیلوگرمی این محصول اشاره کنیم که وجود چرخ و دسته در بخش بالایی، سهولت حمل و نقل کردن آن را برای کاربران فراهم می آورد. این اسپیکر پارتی باکس صدا را با حداکثر توان خروجی 30 واتی به گوش کاربران می رساند و می تواند میزبان خوبی برای شما در مراسم هایتان باشد. این محصول با استفاده از بلوتوث 5.0 به دستگاه های شما متصل می شود و اتصال پایداری را ایجاد می کند.

اطراف باند اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4921، نورپردازی مجذوب کنندهی در نظر گرفته شده که بر مجذوب کنندهیت های بصری این محصول و مراسم های شما اضافه می کند. همچنین علاوه بر بلوتوث، برای شما درگاه های ورودی مختلفی در نظر گرفته شده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به پورت USB، جک 3.5 میلی متری صدا و درگاه کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد. خوشبختانه این اسپیکر بلوتوثی از کارت های حافظه حداکثر 128 گیگابایتی پشتیبانی می کند و فرکانس جوابگویی آن نیز به 60 هرتز تا 18000 هرتز می رسد. انرژی این اسپیکر بزرگ پرووان از جانب یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که با یک بار شارژ تا سه ساعت به طور مداوم می توانید از آن ها بهره ببرید. همچنین یک آداپتور شارژ نیز درون جعبه این محصول به شما تقدیم می شود که باتری این محصول را در عرض شش ساعت به طور کامل شارژ می کند. خرید اسپیکر پرووان مدل PSB4921 از وبلاگ ماشین فرآیند ساده ای دارد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • درگاه های ورودی متنوع

نکات منفی

  • شارژدهی سه ساعته
  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4922

اگر در بین بهترین اسپیکرهای پرووان در وبلاگ ماشین در پی خرید یک اسپیکر قابل حمل باکیفیت و جمع و جور هستید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4922 می تواند تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما به همراه بیاورد. این محصول نیز همانند محصول معرفی شده قبلی، امتیاز خوبی از سوی کاربران وبلاگ ماشین به دست آورده و از ویژگی های کاربرپسندی نیز بهره می برد. اول از همه باید به طراحی استوانه ای شکل این اسپیکر بلوتوثی اشاره کنیم که از بدنه از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم تولید شده است. همچنین سنگینی وزن این محصول تنها 5.5 کیلوگرم است و همین نیز موجب شده تا حمل و نقل کردن آن برای بسیاری از کاربران کار سختی نباشد. ابعاد این محصول نیز معادل 220 در 242 در 502 میلی متر است. 2 عدد توئیتر 2.5 اینچی و 2 عدد ووفر 6.5 اینچی وظیفه تولید صدا در این محصول را بر عهده دارند که این کار را با بالاترین کیفیت ممکن برای کاربران انجام می دهند.

اطراف باندهای این محصول نورپردازی RGB تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می کند. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می کند. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه، درگاه USB و دو ورودی میکروفون آن نیز اشاره کنیم که در مجموع یک پکیج کامل را به کاربران در این زمینه ارائه می دهد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4922 از حداکثر توان خروجی صوتی 30 واتی پشتیبانی می کند که این مقدار از قدرت صوتی برای برگزاری مراسم ها در فضاهای بزرگ نیز تا حدودی جوابگو خواهد بود. یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که تا حداکثر سه ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و با درگاه میکرو USB در عرض حدود 4 ساعت نیز شارژ می شود. حساسیت این اسپیکر 86 دسی بل است.

نکات مثبت

  • وزن سبک برای حمل و نقل
  • کیفیت صدای بسیار خوب

نکات منفی

  • شارژدهی سه ساعته
  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4927

اگر اهل طبیعت گردی هستید و در بین بهترین اسپیکرهای پرووان در وبلاگ ماشین ، در پی یک محصول باکیفیت برای استفاده راحت تر در سفرها و گشت وگذارهای خود می گشت، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4927 می تواند گزینه خرید بسیار مجذوب کنندهی برای شما باشد. این محصول مورد توجه کاربران زیادی در فروشگاه وبلاگ ماشین قرار گرفته و همین نیز نشان از کیفیت بالای آن دارد. پرووان این محصول خود را به شکل یک مکعب مستطیل کوچک طراحی کرده که ابعادی معادل طول 265، عرض 110 و ارتفاع 165 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن نیز به حدود 2.3 کیلوگرم می رسد؛ بنابراین کاربران برای حمل و نقل کردن این محصول هیچ مسئله ای نخواهند داشت. همچنین برند سازنده یک بند پارچه ای مجذوب کننده برای این محصول در نظر گرفته که کاربران به سادگی می توانند به وسلیه آن، اسپیکر را روی دوش خود حمل و نقل کنند. این اسپیکر با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما وصل می شود.

در قسمت بالای اسپیکر PSB4927 یک پنل کاربردی جهت قطع و وصل کردن، عقب و جلو زدن موسیقی، تغییر حالات پخش و دکمه روشن و خاموش واقع شده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول پرووان مجهز بودن به میکروفون داخلی است و در صورتی که شما گوشی خود را به آن متصل کرده باشید، می توانید به صورت مستقیم با استفاده از اسپیکر به تماس های خود پاسخ دهید. همچنین در صورت متصل کردن کارت حافظه میکرو SD، امکان ضبط صدا نیز در این محصول وجود دارد. کیفیت صدای این محصول بسیار مناسب است و آن را به صورت تفکیک شده با بیسی نرم به گوش کاربران می رساند. همچنین حداکثر توان خروجی این محصول به حدود 40 وات می رسد که جوابگوی مراسم های شما در محیط های بزرگ نیز خواهد بود. پرووان مدل PSB4927 از درگاه USB و AUX نیز پشتیبانی می کند و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی آن نیز با یک بار شارژ تا سه ساعت به صورت مداوم می تواند کاربران را همراهی کند.

نکات مثبت

  • طراحی سبک و جمع وجور
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • مجهز بودن به میکروفون

نکات منفی

  • شارژدهی سه ساعته
  • سرعت شارژ بالا

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4904

و اما می رسیم به یک محصول با طراحی منحصر به فرد و خاص برای کاربرانی که عاشق سفر و طبیعت گردی هستند. مدل PSB4904 که بدون شک یکی از بهترین اسپیکرهای پرووان در فروشگاه وبلاگ ماشین به شمار می رود، امتیاز بسیار بالایی از کاربران به دست آورده و همین موضوع نشان از کیفیت بالای آن دارد. طراحی این محصول به شکل یک استوانه بزرگ است که به لطف بندی که در بخش پشتی آن تعبیه شده، شما می توانید مثل یک کوله پشتی آن را روی دوش خود قرار داده و آن را حمل و نقل کنید. این اسپیکر بلوتوثی از پلاستیک مقاوم و بدنه ای باکیفیت تولید شده تا خیال کاربران از این بابت کاملاً راحت باشد. همچنین وزن حدود 4.5 کیلوگرمی این محصول نیز هیچ مسئله ای برای حمل و نقل کردن آن ایجاد نخواهد کرد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4904 از حداکثر توان خروجی 40 واتی پشتیبانی می کند و صدایی تفکیک شده همراه با بیسی نرم و وضوح بالا را به گوش شما می رساند.

در پنل جلویی این محصول نورپردازی RGB تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می کند. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 15 متری نیز پشتیبانی می کند. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه و ورودی USB این محصول نیز اشاره کنیم. این محصول به لطف پشتیبانی از درگاه ورودی میکروفون، امکان میزبانی از مراسم های مختلف شما را نیز خواهد داشت. پشتیبانی از فناوری TWS، یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول باکیفیت پرووان است که به شما امکان می دهد آن را به اسپیکر دیگری نیز متصل کنید. این محصول از حداکثر کارت حافظه 32 گیگابایتی نیز پشتیبانی می کند و محدوده فرکانس پاسخ گویی به 30 هرتز الی 20 کیلو هرتز نیز می رسد. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که شارژدهی دو ساعته دارد.

نکات مثبت

  • طراحی مجذوب کننده و ارگونومیک برای حمل و نقل
  • درگاه های ورودی مختلف

نکات منفی

  • شارژدهی بسیار کم
  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4990

بهترین اسپیکرهای پرووان لزوماً قیمت بالایی ندارند و شما می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی دیگر از محصولات خوب این برند می توان به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4990 اشاره کرد که اتفاقاً مورد استقبال طیف گسترده ای کاربران قرار گرفته و حدود 89 درصد از خریدارانش در وبلاگ ماشین ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. این محصول به صورت استوانه ای طراحی شده و از بدنه پلاستیکی فوق العاده باکیفیتی بهره می برد که در برابر خط وخش های روزمره تا حد بسیار زیادی مقاوم است. این اسپیکر قابل حمل پرووان وزنی حدود 1.7 کیلوگرمی دارد که آن را به گزینه ای ایده آل برای حمل و نقل و طبیعت گردی تبدیل می کند. این محصول از طریق بلوتوث 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می شود و اتصال پایداری را نیز با آن ها ایجاد می کند. اگر پخش کننده صوتی شما از بلوتوث پشتیبانی نمی کند، شما می توانید با استفاده از جک هدفون این کار را انجام دهید.

حداکثر توان خروجی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4990 به حدود 14 وات می رسد و شما با استفاده از آن می توانید میزبانی از یک مهمانی 10 نفره را بر عهده بگیرید. در پشت بدنه این محصول یک پنل تعبیه شده که جک AUX، پورت Usb-B و Usb-C و حفره ریست دستگاه را در آن می بینید. همچنین این محصول نورپردازی RGB نیز دارد که هنگام پخش موسیقی با ریتم آن هماهنگ می شود و صحنه های بسیار مجذوب کنندهی را برای کاربران به وجود می آورد. قابلیت TWS که امکان اتصال همزمان دو اسپیکر را به کاربران می دهد، در این محصول نیز وجود دارد. خوشبختانه این محصول پرووان در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و از گواهی (ipx6) نیز پشتیبانی می کند. یک باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ تا حدود 6 ساعت می تواند دوام بیاورد. همچنین شارژ شدن این محصول نیز به 4 الی 5 ساعت زمان احتیاج دارد. این محصول مجهز به میکروفون نیز است.

نکات مثبت

  • شارژدهی مناسب
  • کیفیت صدای مطلوب

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین
  • عدم توانایی غیر فعال کردن نور RGB

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4985

اسپیکرهای با طراحی دسته دار، یکی از بهترین و پرفروش ترین اسپیکرهای موجود در بازار را شامل می شوند و در این زمینه می توانیم اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4985 را نام ببریم. این محصول امتیاز بالایی در فروشگاه وبلاگ ماشین به دست آورده و توانسته رضایت حدود 73 درصد از خریدارانش در وبلاگ ماشین را به خود جلب کند. در نگاه اول به این محصول، طراحی ارگونومیک آن خودنمایی می کند. این اسپیکر بلوتوثی از پلاستیک مقاوم ABS تولید شده که دوام بسیار بالایی دارد و تا حد مناسبی در برابر خط وخش ها مقاومت می کند. سنگینی وزن این اسپیکر به 2700 گرم می رسد و بدنه آن نیز با پشتیبانی از گواهی IPX5، در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. دو ساب ووفر 76 میلی متری وظیفه تولید صدا در این اسپیکر بلوتوثی را بر عهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و از حداکثر توان خروجی 40 واتی نیز پشتیبانی می کنند. این حجم از توان خروجی برای میزبانی از حدود 40 نفر بسیار مناسب است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4985 در پنل پشتی اش از طیف گسترده ای از درگاه های ورودی بهره می برد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به درگاه USB-C، درگاه USB-A، جک 3.5 میلی متری صدا و شیار کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد. این اسپیکر بلوتوثی مجذوب کننده پرووان با بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می شود و اتصال پایداری را نیز با آن ها ایجاد می کند. یک باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که تا حداکثر شش ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و شارژ شدن کامل آن نیز حدود 5 ساعت به زمان احتیاج دارد. این اسپیکر قابلیت شارژ گوشی با خروجی 7.4 ولت را نیز به کاربران ارائه می دهد و شما می توانید در صورت احتیاج از آن به عنوان یک پاوربانک نیز بهره ببرید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول، TWS است که امکان اتصال یک اسپیکر دیگر را به کاربران می دهد. فرکانس جوابگویی این محصول 80-12000 هرتز است.

نکات مثبت

  • عمر باتری مناسب
  • کیفیت صدای خوب
  • بدنه باکیفیت

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4950

اگر قصد خرید یکی از بهترین اسپیکرهای قیمت مناسب پرووان در وبلاگ ماشین را دارید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4950 می تواند تجربه یک خرید لذت بخش و مجذوب کننده را برای شما به همراه بیاورد. این محصول مورد رضایت حدود 89 درصد از خریدارانش در وبلاگ ماشین قرار گرفته و در رنگ بندی های بسیار متنوعی در وبلاگ ماشین به فروش می رسد؛ بنابراین با یک محصول باکیفیت و بادوام روبرو هستیم. این اسپیکر با ابعادی معادل طول 292، عرض 132 و ارتفاع 139 میلی متر طراحی و تولید شده است که خود اسپیکر وزنی معادل 1480 گرم دارد. زیر اسپیکر دو پایه مسطح جهت قرار دادن اسپیکر روی سطوح طراحی شده و در قسمت بالای اسپیکر PSB4950 یک پنل کاربردی جهت قطع و وصل کردن، عقب و جلو زدن موسیقی و تغییر حالات پخش واقع شده است. این محصول با بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های هوشمند شما متصل می شود و اتصال پایداری را نیز با آن ها ایجاد می کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4950 صدا را با حداکثر توان خروجی 30 واتی به گوش کاربران می رساند و کیفیت صدای مناسبی نیز دارد. در پنل پشتی این محصول یک محفظه تعبیه شده که در آن شاهد قرارگیری درگاه های مختلفی هستیم که از جمله آن ها می توان به درگاه USB-A، USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه میکرو USB اشاره کرد. این اسپیکر بلوتوثی از حداکثر کارت حافظه 32 گیگابایتی بدون هیچ مسئله ای پشتیبانی می کند و مجهز به یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه است که با یک بار شارژ تا چهار ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و برای شارژ شدن آن نیز باید حدود 4 ساعت منتظر ماند.

نکات مثبت

  • طول عمر مناسب
  • طراحی سبک و جمع وجور
  • کیفیت صدا مناسب

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4111

در نهایت می رسیم به یک محصول مالی اما کاملاً باکیفیت و پرفروش در بین بهترین اسپیکرهای پرووان یعنی مدل PSB4111. این محصول توانسته رضایت حدود 84 درصد از خریدارانش در وبلاگ ماشین را به دست بیاورد و ابعاد کاملاً جمع وجوری دارد. این محصول به شکل استوانه ای طراحی شده تا صدای 360 درجه را در محیط به کاربران ارائه دهد. همچنین سنگینی وزن این محصول حدود 485 گرم است و در برابر پاشش قطرات آب نیز از خود مقاومت نشان می دهد. با قابلیت ویژه TWS در این اسپیکر، شما می توانید دو اسپیکر پرووان PSB4111 را به هم متصل کرده و حجم صدای موسیقی را دو برابر کنید. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این محصول را بر عهده دارد که شارژدهی 5 ساعته دارد و در عرض 5 ساعت نیز شارژ می شود. داشتن چراغ قوه، میکروفون و پشتیبانی از طیف گسترده ای درگاه های ورودی را می توان از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار آورد.

نکات مثبت

  • شارژدهی مناسب
  • داشتن میکروفون
  • داشتن چراغ قوه

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین

منبع: وبلاگ ماشین

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین اسپیکرهای پرووان در دیجی کالا؛ 8 محصول خوش صدا برای بودجه های متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اسپیکرهای پرووان در دیجی کالا؛ 8 محصول خوش صدا برای بودجه های متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید