اول مهر آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است

به گزارش وبلاگ ماشین، معصومه حسنی خونسار در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، گفت: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است. این جشنواره که از روز 25 بهمن ماه 1401 شروع شد و قرار بود تا یکم تیرماه 1402 ادامه یابد بنا براعلام دبیرخانه، به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از فراغت پیش رو در فصل تابستان و برای خوانش حداکثری کتاب ها و مشارکت هر چه بیشتر اعضای کتابخانه و خانواده ها، مهلت شرکت در این جشنواره تا یکم مهرماه امسال تمدید شد.

اول مهر آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه تعداد 90 کتابخانه عمومی وجود دارد که بیش از 60 هزار نفر از جمعیت استان عضو این کتابخانه ها هستند و در این دوره از جشنواره شاهد استقبال خوبی از طرف شرکت نمایندگان در جشنواره هستیم.

حسنی خونسار، در مورد برنامه های فرهنگی مطرح نمود: جشنواره رضوی یکی از شاخص ترین برنامه های فرهنگی ترویجی کتابخانه های عمومی است که دوازدهمین دوره این جشنواره از جمله برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، به میزبانی کتابخانه های عمومی برگزار می گردد.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می توانند به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه نمایند.

برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و استانی با لوح تقدیر و هدایای نقدی در بخش های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اول مهر آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول مهر آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید