اقلیم کشور از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست

به گزارش وبلاگ ماشین، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به تغییر اقلیم کشور گفت: باید بپذیریم که اقلیم از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست و پارامترها در حال عوض شدن است.

اقلیم کشور از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست

به گزارش وبلاگ ماشین عباس صدریان فر در حاشیه مانور تمرینی - آموزشی قطعی برق منطقه ها شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) در آبادان اظهار کرد: خوزستان از استان هایی است که بسترهای لازم را برای وقوع بحران دارد.

وی مهم ترین این بحران ها را سیلاب، گرد و غبار، پدیده خشکسالی، کیفیت هوا و بارندگی دانست و اضافه نمود: در حوزه کاری صنعت آب و برق با این موارد درگیر هستیم و با هر بارندگی یا خشکسالی نگرانی داریم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به پدیده مونسون در تابستان گذشته و همزمانی مدیریت خشکسالی در غرب استان و سیلاب در شرق استان گفت: مدیریت همزمان این موارد کار بسیار سختی است که باید به بهترین شکل اجرایی شود.

وی ادامه داد: در گذشته بر اساس داده های تاریخی نقاط مختلف کشور را در شرایط سیلاب و خشکی مدیریت می کردیم اما امروزه باید منتظر اتفاقات دوگانه همزمان باشیم که البته در همه جای دنیا در حال رخ دادن است و باید به این شکل این اتفاقات را مدیریت کنیم.

منبع: دنیای سفر

به "اقلیم کشور از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلیم کشور از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید