از سحر قریشی گمشده من خبر دارید ؟ ! ، آگهی شوهر اول سحر در رسانه ها !

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران: سحر قریشی از همسرش مهدی اخوان خواست تا او را به دنیای بازیگری وارد کند و چندی پس از آن از او طلاق گرفت.

از سحر قریشی گمشده من خبر دارید ؟ ! ، آگهی شوهر اول سحر در رسانه ها !

سحر قریشی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است . سحر قریشی هم دست به تبلیغات زده است. سحر قریشی حاشیه های بسیاری را برای خود ساخته که معروفیت او را بیش از پیش نموده است. سحر قریشی با مهدی اخوان ازدواج نموده بود و چندی بعد طلاق گرفت.افشاگری های بسیاری درباره زندگی سحر قریشی و مهدی اخوان اجرا شده است.

به گزارش وبلاگ ماشین، نیکی کریمی و هدیه تهرانی در طول دهه 80 مدت ها از صحنه هنری دور بودند و کسی خبر از آنها نداشت. در این دهه و در غیاب این دو ستاره جدیدی ظهور کرد که همه این حواشی را با هم داشت ! سحر قریشی پس از معروفیت با دلنوازان ، خط به خط مصاحبه نیکی کریمی را تکرار کرد و البته به همان راهی رفت که او رفته بود !

از همسر گمشده من خبر دارید ؟

مهدی اخوان ذاکر همسر سحر قریشی در همان سال 88 و پس از پنج سال زندگی مشترک از او جدا شد. او نامه ای سرگشاده در رسانه ها به چاپ رساند و از مردم و اهالی سینما خواست اگر نشانی از همسرش دارند به او بگویند ! چرا که مدتهاست سحر از خانه خارج و خبری از همسرش ندارد !

سحر قریشی در مصاحبه ای به همسرش جواب داد و از اختلافات خود در جهت جدایی گفت اما هر چه بود در سرانجام این ماجرا برای همواره و حداقل تا امروز ممنوع التصویر ، ممنوع الکار و ممنوع الورود به صدا و سیما شده است ، یعنی همان جا که معروفیتش را مدیون آن بود ...

بازیگر پیشگو درباره زندگی سحر قریشی !

ورود سحر قریشی به عرصه سینما بیش از همه مدیون یکی از دوستان بازیگر همسرش بود . آقای بازیگر که در پی اصرار های سحر به همسرش ، با خواسته دوستش موافقت و خانم قریشی را به یکی از پروژه های کاری معرفی کرد . از آن جا به بعد خود سحر بود که راهش را پیمود ، راهی که خیلی زود او را به سرانجام زندگی مشترکش رساند !

جالب اینکه یکی از اولین کسانی که از این سرانجام آگاه و به همسر سابق سحر اطلاع داد که دیگر نمی تواند روی زندگی مشترکش حساب کند ، همان آقای بازیگر بود !

از ثریا بهشتی تا زری خوشکام

قصه بازیگران زنی که از سوی شریک زندگی شان با درخواست کنار گذاشتن سینما روبه رو می شوند ، قصه امروز و دیروز نیست . در سال های پیش از انقلاب بازیگران مشهوری همانند ثریا بهشتی یا آفرین (صغرا عبیسی) و یا زری خوشکام (زهرا حاتمی مادر لیلا حاتمی) بودند که پس از ازدواج با مخالفت همسرانشان برای ادامه کار در سینما روبرو می شدند. حتی کسی مثل علی حاتمی که خود کارگردان سینما و از بزرگان تاریخ است ، چنین صلاح می دانست و صد البته آنها برای زندگی خانوادگی و مشترک ، بیش از سینما ارزش قائل بودند .

چیزی که در نسل امروز و میان ستاره های خانم ظاهراً کیمیای دوران است و این خواسته را تجاوز به حریم خصوصی و استقلال شخصیتی خود تلقی می نمایند ...!

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا

به "از سحر قریشی گمشده من خبر دارید ؟ ! ، آگهی شوهر اول سحر در رسانه ها !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سحر قریشی گمشده من خبر دارید ؟ ! ، آگهی شوهر اول سحر در رسانه ها !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید