تصاویر ، بازیگران آهنگ دو نفره در کنار خواننده پاپ ، سینما فقط ذائقه، شعور و سلیقه مخاطب است

به گزارش وبلاگ ماشین، فرزاد فرزین در مراسم اکران فیلم سینمایی آهنگ دونفره گفت: این فیلم، محترم و شریف است که شادی را به مخاطب هدیه می دهد؛ مخاطبی که به عقیده من جان سینماست و وقتی سینما جان دار باشد تاثیرگذاری و جریان سازی اش حتمی است.

تصاویر ، بازیگران آهنگ دو نفره در کنار خواننده پاپ ، سینما فقط ذائقه، شعور و سلیقه مخاطب است

به گزارش وبلاگ ماشین، اکران مردمی و ویژه فیلم آهنگ دونفره شب گذشته 22 خردادماه با استقبال مخاطبان و رسیدن به سانس فوق العاده با حضور احمد مهرانفر، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، آصف آریا (خواننده) و فرزاد فرزین در پردیس سینمایی کورش برگزار گردید.

در این اکران عکس های سلفی بازیگران فیلم با دوست دارانشان برای سپاس از استقبال و همراهی شان با فیلم آهنگ دونفره فضایی صمیمانه و مجذوب نماینده را رقم زد و آهنگ دو نفره در چندین سالن به نمایش عایدی و جمع کثیری از مخاطبان فیلم همراه با بازیگران و با عوامل به تماشای آن نشستند.

این اکران و استقبال در شرایطی برگزار گردید که فروش آهنگ دونفره با بیش از 300 هزار مخاطب به مرز 14 میلیارد تومان نزدیک می گردد. در این مراسم آرزو ارزانش کارگردان فیلم ضمن خوشامدگویی به میهمانان و اظهار خرسندی از این استقبال و همراهی گفت: هیچ چیز به میزان حمایت و همراهی مخاطب در اکران، فیلمساز را دلگرم نمی نماید. با وجود تمام مشکلاتی که برای اکران یک فیلم بر سر راه فیلمساز وجود دارد، اما احساس رضایت و همدلی و انرژی های ناب و بی بدیل مخاطبان، طعم تلخ بی عدالتی و نامرادی های چرخه اکران را کمی از بین می برد.

وی ادامه داد: اگر در چرخه اکران هزینه بالا برای تبلیغات، کفش پولادین برای گرفتن سانس از سینماها و پردیس ها و بی عدالتی ها را به پا نداشته باشی در همان ابتدای اکران، هم خودت و هم فیلمت را ذبح می نمایند. خوشحالم که مخاطب فیلمم را دوست دارد و توانسته با آن ارتباط برقرار کند و در اصل آهنگ دونفره آهنگ همدلی مخاطبان با سینمای ایران است.

سینما بدون مخاطب پرنده ای بدون بال است

در ادامه احمد مهرانفر که مورد تشویق گسترده حاضران نهاده شد گفت: بدون تردید سینما بدون مخاطب همانند پرنده ای بدون بال است. از مخاطبان فهیم و دوست داشتنی ممنونم که در هر شرایطی حواسشان به سینما هست و از آن حمایت می نمایند. بدون شک بقای سینما و حیات هنری هنرمندان در گروی همین همدلی و همراهی و نفس های گرم شما مخاطبان است که سرمایه ای گرانبها و ارزشمند برای تمامیت سینما هستید. قدر شما را می دانیم و همراهی شما وظیفه مان را در قبال ساخت آثار و حضور ارزشمند تر در فیلم ها دوچندان می نماید.

احترام به ذائقه، شعور و سلیقه مخاطب

هادی کاظمی هم که مخاطبان او را با فریادهای شادمانه همراهی می کردند گفت: هر زمان استقبال و حمایت شما مخاطبان و تماشاگران از سینما و فیلم ها را به نظاره می نشینم، گویی روح تازه ای در کالبدم دمیده می گردد و انرژی ام برای حضور در کارهای بهتر به دبیل وجود ارزشمند شما صدچندان می گردد.

وی اضافه کرد: قطعاً سینما بدون شما هیچ معنا و مفهومی ندارد و سینما فقط با احترام به ذائقه، شعور و سلیقه شما تداوم پیدا خواهد نمود. امیدوارم امید در دل هایتان همواره جای داشته باشد و آرامش و عشق رفقای همیشگی لحظات شما و سینمای ایران باشد.

ردپای حوادث سال گذشته در سینما | این فیلم امنیتی است!

فرزاد فرزین که با تشویق ممتد و پرشور حاضران و دوستدارانش روی صحنه آمد، ضمن سپاسگزاری از حضور و حمایت مخاطبان فیلم آهنگ دونفره گفت: با ساخت و فراوری آثاری مفرح و شاد، می توان موضوعات ارزشمند و مهمی را در روح جامعه تزریق کرد. آهنگ دونفره فیلمی محترم و شریف است که شادی را به مخاطب هدیه می دهد؛ مخاطبی که به عقیده من جان سینماست و وقتی سینما جان دار باشد تاثیرگذاری و جریان سازی اش حتمی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، بازیگران آهنگ دو نفره در کنار خواننده پاپ ، سینما فقط ذائقه، شعور و سلیقه مخاطب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، بازیگران آهنگ دو نفره در کنار خواننده پاپ ، سینما فقط ذائقه، شعور و سلیقه مخاطب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید