آنچه می ماند هنر است ، واکنش کیانیان به دو رویداد فرهنگی

به گزارش وبلاگ ماشین، رضا کیانیان بعضی واکنش ها به برطرف توقیف فیلم های سینمایی و حمله به همایون شجریان را دلواپسی های بی فایده توصیف و ابراز امیدواری کرد یکی از فیلم های کارنامه خودش هم رنگ پرده را ببیند.

آنچه می ماند هنر است ، واکنش کیانیان به دو رویداد فرهنگی

به گزارش وبلاگ ماشین، کیانیان با تبریک گفتن روز هنرمند در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با امید اینکه هیچ اثر هنری توقیف نگردد و با امید به اینکه صد سال به این سال هاهم برطرف توقیف گردد؛ این روزها به همت آقای حسین انتظامی خانه پدری برطرف توقیف شد. نه جامعه به هم ریخت نه نظم اجتماعی کن فیکون شد، بلکه راه دیدن و انتخاب کردن باز شد. آشغال های دوست داشتنی هم مدتی پیش تر برطرف توقیف شده بود و هیچ انقلابی رخ نداد. این روزها هم به دو خواننده بزرگ کشورمان علیرضا قربانی و همایون شجریان حمله نموده اند که چرا فلان جا عکس گرفته اید.

بازیگر فیلم سینمایی صد سال به این سال ها ادامه داده است: اینها همه دلواپسیهای بی فایده اند که سعی می نمایند امنیت ایجاد نمایند اما برعکس امنیت اجتماعی و فردی را می آشوبند. هنرمند با خلق و ستایش زیبایی ها و پس راندن زشتی ها به دنیا آرامش می بخشد و تمام آنها که برابر هنر ایستادند و می ایستند، فقط چندی به خود بالیدند ولی نهایتا کنار زده شدند و آنچه ماند و خواهد ماند هنر است.

صد سال به این سال ها به نویسندگی و کارگردانی سامان مقدم محصول سال 1386 که در جشنواره بیست و ششم فیلم فجر حضور داشت اما هرگز در اکران عمومی رنگ پرده را ندیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آنچه می ماند هنر است ، واکنش کیانیان به دو رویداد فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه می ماند هنر است ، واکنش کیانیان به دو رویداد فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید