این ابرخودروی آئودی در 10ثانیه وانت می گردد!، فیلم

به گزارش وبلاگ ماشین، SUV یا پیکاپ؟ آئودی می گوید چرا انتخاب کنید. این برند آلمانی مدل جدیدی دارد که از SUV به پیکاپ تبدیل می گردد.

این ابرخودروی آئودی در 10ثانیه وانت می گردد!، فیلم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماشین، خودروی مفهومی آئودی Activesphere تقریباً به همان ارتفاع آئودی Q4 SUV است.

این خودرو لاستیک های 22 اینچی دارد، کابینی به سبک گلخانه ای (شیشه های زیاد) و یک تخت جادار که وقتی یک پانل شیشه ای بالایی به جلو می چرخد نمایان می گردد. این بدان معناست که به جای اینکه مجبور باشید از بین یک پیکاپ روباز یا یک SUV با ظرفیت بار محدود انتخاب کنید، می توانید هر دو را داشته باشید.

آئودی Activesphere را به عنوان یک sportback فعال توصیف می نماید، یک نوع بدنه نو در میان مجموعه خودروهای SUV، واگن، هاچ بک، کوپه و سدان.

بیشتر بخوانید:

عکس | هوش مصنوعی همه فن حریف!

هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!/ عکس

مدیر طراحی، گائل بوزین و تیمش آن را در استودیوی طراحی آئودی در مالیبو، کالیفرنیا، ایجاد کردند. از آن نقطه نظر، تصور قرار دادن تخته موج سواری و یا دوچرخه در پشت آن آسان است.

Activesphere به سیل اخیر وسایل نقلیه همه جانبه از خودروسازان لوکس می پیوندد که قصد دارند از شور فعلی برای سرمایه گذاری در منطقه ها دورتر استفاده نمایند. لامبورگینی، مرسدس بنز و پورشه اخیراً از خودروهای مفهومی یا آماده تولیدی رونمایی نموده اند که مخصوص زمین های ناهموار است. آن ها به هزاران مشتری که عکس های اینستاگرام و ویدیوهای TikTok درباره سبک زندگی ماجراجویانه شان را پست می نمایند پاسخ می دهند و هنگام انجام این کار، حاشیه سود زیادی برای خودروهایی که می سازند به دست می آورند.

اولیور کییرلبر، رئیس پروژه های خودروهای مفهومی آئودی، طی یک تماس ویدیویی در 20 ژانویه به وبلاگ ماشین گفت: این یک خانه برای بازار آفرود است. این بازار آمریکا است که ما به طور کامل به آن خدمات می دهیم، اما اروپا و خاورمیانه نیز بازار مناسبی برای این خودروها است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ ماشین مراجعه کنید.

منبع: BLOOMBERG

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این ابرخودروی آئودی در 10ثانیه وانت می گردد!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ابرخودروی آئودی در 10ثانیه وانت می گردد!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید