تاکسی برقی نو بازار ایران، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین، فراوری تاکسی برقی چینی به وسیله ایران خودرو شروع شد و ظاهرا ایران خودرو، لونا GRE را کنار دانگ فنگ E70 و فاو بستیون NAT برای حمل ونقل عمومی فراوری می نماید.

تاکسی برقی نو بازار ایران، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماشین و براساس گزارش مجله خودرو، بر اساس گزارشات، ایران خودرو لونا GRE را کنار دانگ فنگ E70 و فاو بستیون NAT برای حمل ونقل عمومی فراوری می نماید؛ این سدان الکتریکی که اولین بار نمایشگاه خودروی آلمان 2021 معرفی گردید و عرضه آن 2022 شروع شد، حاصل همکاری Mobilize از رنو و گروه چینی جینگلینگ موتورز است. لونا در بازارهای مختلف، با نام های دیگری چون جینگلینگ Yi یا JMC Yi عرضه می گردد.

این خودرو از نظر فنی داراری پیشرانه الکتریکی 147 اسب 225 نیوتن متر با باتری 47 کیلووات ساعتی، برد 400 کیلومتر است که با شارژر معمولی 10 ساعته شارژ می گردد. ابعاد لونا 4675×1835×1480 است. این محصول برقی وارداتی، با سه سال گارانتی یا 100 هزار کیلومتر پیمایش عرضه می گردد و باتری آن نیز دارای گارانتی شش ساله یا 500 هزار کیلومتر پیمایش است.

دیگر ویژگی های این خودرو شامل دوربین و سنسور پارک عقب و جلو، یاری رسان استارت در سربالایی، پایش باد تایرها از جمله ویژگی های ایمنی خودرو می گردد. بعلاوه در این خودرو دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو قرار داده شده و از سایر تجهیزات آن می توان به سنسور نور، ورود و استارت بدون کلید اشاره نمود.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "تاکسی برقی نو بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی برقی نو بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید