هندبال

خاتمه جام باشگاه های هندبال مردان آسیا 2023 با حمایت ایرانسل

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه های مردان آسیا، با حضور دو نماینده از ایران و با حمایت ایرانسل، برگزار گردید.

24 خرداد 1402

شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل لهستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، ملی پوشان هندبال ایران در دومین ملاقات تدارکاتی خود در تورنمنت اسپانیا مقابل تیم ملی لهستان با نتیجه 35 بر 29 نتیجه را واگذار کردند.

24 بهمن 1400

افزایش فوتی های کرونا و واکسیناسیون ضعیف میزبانی را از ایران گرفت

به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا قرار بود پس از سال ها به میزبانی کشورمان برگزار گردد. 28 دی تا 11 بهمن ماه سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران میزبان مردان آسیا در مهمترین رویداد این قاره بود تا چهره تیم های برتر برای حضور...

13 شهریور 1400

خبرنگاران آخرین تمرین پرسپولیس پیش از شهرآورد نود و پنجم برگزار گشت

تهران- خبرنگاران- آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از جدال با استقلال در شهرآورد نود و پنجم برگزار گشت.

24 خرداد 1400

طاهری: بازی بسیار جذابی بود، میزبانی مسابقات خوب است

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: شاهد یک بازی بسیار زیبا بودیم، این یکی از بازی هایی بود که به دل خیلی از هواداران هندبال چسبید.

18 دی 1399

لیگ برتر هندبال بانوان، فزونی تیم اشتادسازه مشهد مقابل پرسپولیس

در سومین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت تیم اشتادسازه مشهد به مصاف پرسپولیس بهبهان رفت.

14 دی 1399

هندبال ایران استحقاق رفتن به المپیک را دارد، بحرین شیطنت کرد

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا شنبه شب به خاتمه می رسد. تیم ملی هندبال ایران برای سومین بار در ادوار گذشته برای تصاحب سهمیه المپیک در این رویداد شرکت کرد اما باز هم توفیقی در کسب این سهمیه به دست نیاورد.

21 آذر 1398

رقیبان ما سنتی و دیرینه هستند، انگیزه کافی برای موفقیت را داریم

محمد سیاوشی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون شرایط تیم برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک توکیو و تدارکات تیم، گفت: اردوهای خوبی را در این مدت داشتیم و با بدن های آماده ای که داریم راهی قطر شده ایم تا آخرین تمرینات و برنامه های تدارکاتی مان را قبل از...

25 آبان 1398