رقیبان ما سنتی و دیرینه هستند، انگیزه کافی برای موفقیت را داریم

به گزارش وبلاگ ماشین، محمد سیاوشی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون شرایط تیم برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک توکیو و تدارکات تیم، گفت: اردوهای خوبی را در این مدت داشتیم و با بدن های آماده ای که داریم راهی قطر شده ایم تا آخرین تمرینات و برنامه های تدارکاتی مان را قبل از مسابقات دنبال کنیم.

رقیبان ما سنتی و دیرینه هستند، انگیزه کافی برای موفقیت را داریم

وی در خصوص رقبای تیم ملی در این رویداد هم اظهار داشت: رقیبان ما در مسابقات انتخابی رقیبان سنتی و دیرینه هستند. کویت چند سالی در هندبال نبود و در حال حاضر هیچ شناختی روی این تیم نداریم. بحرین و کره نیز رقیبان دیرینه ما در هندبال هستند. مطمئنا هم بازی سختی با آنها داریم و هم بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود.

سیاوشی در خصوص تدارکات تیم ملی نیز اعلام کرد: بازیهای خوبی را در اصفهان برگزار کردیم که هم به ما و هم به تیم جوانان یاری کرد. قرار است در قطر ضمن برپایی اردو، چند بازی تدارکاتی با تیم های ملی و باشگاهی این کشور داشته باشیم که این مسئله یاری زیادی به بالا بردن سطح آمادگی ما خواهد نمود.

وی که یک دوره تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی نکرده بود پیرامون شرایط تیم ملی هم گفت: در این مسابقه همه بازیکنان لژیونر نیستند و همین مسئله باعث شده بچه ها در تمرینات و برنامه های تدارکاتی فشار زیادی را تحمل نمایند. تیم جوان شده و بچه ها انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و دوست دارند خود را نشان دهند تا روزی بتوانند لژیونر شوند.

به گزارش وبلاگ ماشین، تیم ملی هندبال مردان کشورمان روز یکشنبه 15 مهرماه تهران را به مقصد دوحه قطر برای برپایی یک اردوی 10 روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی و در نهایت حضور در مسابقات گزینشی المپیک 2020 ترک کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقیبان ما سنتی و دیرینه هستند، انگیزه کافی برای موفقیت را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیبان ما سنتی و دیرینه هستند، انگیزه کافی برای موفقیت را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید