اخبار کوتاه ورزشی

به گزارش وبلاگ ماشین، کسب دو مدال از مسابقات کشتی آزاد روسیه، قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر قزوین در ارمنستان، نتیجه تور ایرانی تنیس روی میز و قهرمانی سنگ نورد ایرانی در روسیه اهم اخبار کوتاه ورزشی روز دوشنبه (18 آذر) است.

اخبار کوتاه ورزشی
  • کشتی آزاد بین المللی جام آلانز روسیه؛ کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط کشتی گیران ایران

به گزارش وبلاگ ماشین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پیکارهای کشتی آزاد جام آلانز روسیه روزهای 16 و 17 آذر ماه در شهر ولادی قفقاز روسیه برگزار گردید و در خاتمه محمدجواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 11 بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت و در یک چهارم نهایی مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله باتیربک چاکولوف از روسیه را با نتیجه 2 صفر از پیش رو برداشت و به فینال راه یافت. ابراهیمی در ملاقات فینال مقابل ماگومد کوربانوف از کشور روسیه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب گردید و به مدال نقره رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد حسن بای رحیم اف، دارنده مدال برنز دنیا از ازبکستان گذشت و در دور سوم در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن آتساماز تبلویف از روسیه به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. زارع در این مرحله و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب باتراز گازایف از روسیه شد و به ملاقات رده بندی رسید و در ملاقات رده بندی با نتیجه 10 بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی، دارنده مدال برنز دنیا از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.

  • قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر فیروز قزوین در تورنمنت ارمنستان

تیم بسکتبال با ویلچر مردان فیروز قزوین در تورنمنت ارمنستان پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد.

به مناسبت روز دنیای معلولین، تورنمنت بسکتبال با ویلچر با حضور تیم های فیرزو قزوین، تیم ملی و باشگاهی ارمنستان و گرجستان به میزبانی کشور ارمنستان برگزار گردید که تیم فیروز قزوین توانست با پیروزی برابر حریفان عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کند.

  • تور ایرانی تنیس روی میز نوجوانان دختر ایران با قهرمانی نماینده آذربایجان غربی به خاتمه رسید

این مسابقات پس از دو روز و با شرکت 98 ورزشکار از سراسر ایران به میزبانی بوشهر به اتمام رسید و در خاتمه الینا رحیمی از آذربایجان غربی پیروز شد سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات را فتح نموده و صاحب گردن آویز طلا گردد.

فاطمه کمک از مازندران مدال نقره را به دست آورد و فاطمه سادات کیایی از البرز و دینا فرمانی از اصفهان بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

ستایش ایلوخانی از همدان، زهرا عامرطاس از فارس، مبینا سبحانی خواه از بوشهر و فاطیما زرگر از تهران مقام های پنجم تا هشتم را کسب کردند.

  • قهرمانی محسن بهشتی در مسابقات یخ نوردی ملی کشور روسیه

محسن بهشتی، قهرمان یخ نوردی کشورمان پیروز شد در شهر کیروف روسیه و مسابقات انتخابی این کشور بالاتر از برترین های دنیا به مقام قهرمانی دست یابد.

بهشتی خود را مهیای حضور در جام های دنیای و قهرمانی قاره آسیا می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "اخبار کوتاه ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار کوتاه ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید