یاری به تجاری سازی محصولات از اهداف مهم رینوتکس2023

به گزارش وبلاگ ماشین، در مراسم افتتاحیه رینوتکس 2023، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان با اشاره به اهداف نمایشگاه رینوتکس، گفت: عمده هدف ما در نمایشگاه رینوتکس، بهم رسانی و یاری به تجاری سازی محصولات شرکت ها است، برای تحقق این امر سعی کردیم صنایع متناسب با نیازمندی ها استان و کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

یاری به تجاری سازی محصولات از اهداف مهم رینوتکس2023

به گزارش شنبه مگ، عبدالرضا فلاح در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه سال جاری سعی کردیم سطح برگزاری نمایشگاه رینوتکس را ارتقا دهیم، اظهار کرد: پارسال نمایشگاه ربع رشیدی را با پیگیری استاندار آذربایجان شرقی به عنوان نمایشگاه ملی ثبت کردیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دانش آموزی رینو فست نیز، تشریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آینده سازی و تربیت نوجوانان با علوم آینده برای آینده است، عمده بخش های این نمایشگاه متشکل از هوش مصنوعی، رباتیک و هوا و فضا است.

وی با بیان اینکه برای نمایشگاه رینوفست هم بخش های مختلف در نظر گرفته ایم، گفت: سال جاری در مجموع هفت هزار و 152 طرح دانش آموزی در نمایشگاه و مسابقات آن حضور دارند که این امری بسیار شگفت آور بود و نشان از ظرفیت و پتانسیل در کشور بوده که نیازمند حمایت است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان برگزاری اولین رویداد ملی جمپا (جایزه ملی فناوری ایران ربع رشیدی) را از دیگر برنامه های جنبی این دوره نمایشگاه رینوتکس اظهار داشت و گفت: هدف از این جایزه نیز بیشتر الگو سازی است تا بتوانیم ارتباط خوبی بین نسل جوان و نوجوان برقرار کنیم.

وی با اشاره به اهداف نمایشگاه رینوتکس، گفت: عمده هدف ما در نمایشگاه رینوتکس، بهم رسانی و یاری به تجاری سازی محصولات شرکت ها است، برای تحقق این امر سعی کردیم صنایع متناسب با نیازمندی ها استان و کشور در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

فلاح اظهار داشت: حدود150 نفر از فناوران و نوآوران در نمایشگاه رینوتکس به طور داوطلبانه کار کردند و این امر نشان دهنده آن است که کار رو به رشد است و امیدواریم این حرکات بتواند در توسعه نوآوری کشور نقش اساسی داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از 14 تا 17 آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی و آذربایجان محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می گردد.

منبع: مجله شنبه

به "یاری به تجاری سازی محصولات از اهداف مهم رینوتکس2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به تجاری سازی محصولات از اهداف مهم رینوتکس2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید