ژاوی: به لحاظ دفاعی تماشایی بودیم، تا آخرین لحظه جنگیدیم

به گزارش وبلاگ ماشین، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد دفاعی شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا تمجید کرد.

ژاوی: به لحاظ دفاعی تماشایی بودیم، تا آخرین لحظه جنگیدیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماشین، ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) با وجود غایبانی همانند لواندوفسکی، پدری و دمبله پیروز شد در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا میزبانش رئال مادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، پس از این ملاقات گفت: از نتیجه راضی هستم، اما نمی توانم از نوع بازی مان راضی باشم، چون نتوانستیم مثل همواره توپ را حفظ کنیم. ما مشکلاتی در دوئل ها برای تصاحب توپ داشتیم، اما تا آخرین لحظه جنگیدیم که این نکته خیلی مثبتی است.

وی اضافه کرد: ما در دفاع بدون توپ فوق العاده بودیم. دفاع کردن هم بخشی از بازی است، به همین دلیل این برد خیلی مهم است. ما یک برد بزرگ کسب کردیم. ما در این بازی فعالیت های رئال مادرید در زمین را محدود کردیم، به طوری که آن ها تنها یک موقعیت گلزنی به وسیله رودریگو داشتند. به لحاظ دفاعی تماشایی بودیم. ما نمی توانستیم قهرمان این بازی باشیم، اما در دفاع کار بزرگی انجام دادیم.

سرمربی بارسلونا در انتها گفت: این برد یک بر صفر برای بازی برگشت در نوکمپ به ما فزونی می دهد، اما ما باید در آن بازی مقابل تیم خیلی قدرتمند رئال مادرید خیلی خوب رقابت کنیم. من هنوز رئال مادرید را بخت اول صعود به فینال می بینم.

بارسلونا پس از فتح ال کلاسیکو حالا باید خود را آماده رویارویی با والنسیا در رقابت های لالیگا کند، ملاقاتی که یکشنبه شب در استادیوم نوکمپ برگزار خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ژاوی: به لحاظ دفاعی تماشایی بودیم، تا آخرین لحظه جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: به لحاظ دفاعی تماشایی بودیم، تا آخرین لحظه جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید