سرانجام رقابتهای بین المللی تنیس جونیور با قهرمانی تنیسور ایرانی

به گزارش وبلاگ ماشین، شانزدهمین دوره رقابت های بین المللی تنیس جوانان زیر 18 سال (جونیور) که به میزبانی ایران برگزار می شد با قهرمانی نماینده مرد کشورمان به سرانجام رسید.

سرانجام رقابتهای بین المللی تنیس جونیور با قهرمانی تنیسور ایرانی

در آخرین روز این مسابقات و در فینال بخش انفرادی امیرحسین بادی پیروز شد در ست اول با نتیجه 2-6 به پیروزی رسید و سپس در ست دوم در حالیکه 3 بر یک از حریفش پیش بود با انصراف محمد کارگران بازی به سود تنیسور قمی به خاتمه رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد. محمد کارگران نیز با این انصراف به مقام دومی رضایت داد.ربیع سلیم از سوریه و بورا شنگول از ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در ادامه این بازی ها و در فینال بخش 2 نفره پسران تیم ترکیه انصراف داد تا تیم سوریه به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و زوج محمد کارگران - آرمین رستمی و تیم امارات و بحرین مشترکا در صندلی سوم ایستادند.

همچنین در فینال بخش دختران نیز دریا یاحه از بلغارستان با نتیجه (2-6 و 3-6) زینب اوز ترک از ترکیه را برد و قهرمان شد ، غزل پاک باطن از ایران و آیریم سویلو از ترکیه مشترکا سوم شدند و در بخش 2 نفره نیز تیم ترکیه با نتیجه (9-11) 6-4 و 3-6) زوج ترکیه و بلغارستان را شکست داد و قهرمان شد و زوج غزل پاک باطن از ایران و تنیسور هندی به همراه تیم ترکیه سوم شدند.

در این دوره از مسابقات 40 تنیسور از کشورهای افغانستان٬ آذربایجان٬ بحرین٬ بلغارستان٬ کانادا٬ مصر٬ هند٬ عراق٬ عربستان٬ کویت٬ مالزی٬ عمان٬ پاکستان٬ رومانی٬ سوریه٬ تاجیکستان٬ ترکیه و امارات و 113 شرکت کننده از ایران در 2 بخش دختران و پسران حضور داشتند.

رقابتهای بین المللی تنیس جونیور 4 تا 11 مهر به میزبانی مجموعه ورزشی 22 بهمن ارتش اصفهان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرانجام رقابتهای بین المللی تنیس جونیور با قهرمانی تنیسور ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام رقابتهای بین المللی تنیس جونیور با قهرمانی تنیسور ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید