پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به کار خود انتها داد

به گزارش وبلاگ ماشین، ایسنا/ براساس گزارش های بدست آمده، پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به کار خود خاتمه داد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به کار خود انتها داد

شیخ زاده، معاون سازمان اجتماعی وزارت کشور در شب پایانی جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین اظهار کرد: وحدت و انسجام پایه اولیه آبادانی کشور است و امروز ما بیش از گذشته نیازمند وحدت و انسجام هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی دشمنان بیشتر شده و در دشمنی با جمهوری اسلامی به یکپارچگی رسیدند، تاکید نمود: در این شرایط ما باید اتحاد و یکپارچگی خود را افزایش دهیم.

معاون سازمان اجتماعی وزارت کشور متذکر شد: امروز مشت های گره نموده ما دفاع همه جانبه از کشور است لذا پایه توسعه کشور امنیت است و برای امنیت نیازمند اتحاد و انسجام هستیم.

استاندار گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در پانزدهمین جشنواره اقوام ایران زمین شاهد کارها و هنرهای فاخر و ماندگار در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بودیم.

علی محمد زنگانه ادامه داد: استان گلستان رنگین کمان اقوام است و الگوی مبتنی بر وحدت و انسجام در بین همه اقوام وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید برترین خدمات را به مردم گلستان ارائه کنیم، توضیح داد: در حال حاضر سرانه فراوری گلستان نصف میانگین کشوری است و این زیبنده گلستان نیست، براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا افق 1404 سرانه فراوری گلستان به میانگین کشوری می رسد.

استاندار گلستان گفت: شعار ما دست در دست هم دهیم به مهر گلستان خویش را کنیم آباد است تا راه گلستان در مسیر آبادانی و پیشرفت هموار گردد، برنامه های روستامحور یکی از اولویت های ما است همانطور که این مهم در جشنواره اقوام ایران زمین نیز پررنگ تر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اولویت نخست ما ایجاد نشاط اجتماعی بود که این مهم با استقبال و حضور پرشور هموطنان فرهنگ دوست محقق شد.

محمد جواد ساوری با بیان اینکه از رویدادهای بزرگ فرهنگی استان گلستان در جهت معرفی و تسهیل روند احیا و ثبت جهانی دیوار بزرگ گرگان استفاده خواهیم کرد، بیان نمود: پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با میزبانی اقوام ایرانی و استقبال هموطنان، تجلی وحدت مردم شریف ایران اسلامی بود.

منبع: همگردی

به "پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید